Konstrakta
Svet

19 Maja, 2022 11:00

Konstrakta lansirala neviđeni modni trend, svi su poludeli za ovim cipelama (FOTO)

Konstrakta lansirala stari/novi modni trend, svi su poludeli za ovim cipelama

Ovo je dokaz kako Borosana više nije samo radna obuća već i modni dodatak posebno otkako su dobile novi dizajn platna u šarenim i veselim dizajnima. Predstavnica Srbije Ana Đurić Konstrakta osvojila je odlično 5. mesto na Eurosongu. Zanimljiv nastup privukao je mnogo pažnje, a Konstrakta je u centar pažnje vratila i legendarne Borosane, cipele koje su bile simbol Jugoslavije.

Pročitajte: Bravo, Konstrakta! Srbija osvojila peto mesto, Ukrajina za dlaku odnela pobedu nad Velikom Britanijom

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @konstrakta

Borosane se mogu kupiti u retro prodavnicama u Hrvatskoj, Sloveniji, Austriji i Nemačkoj, ali ne i u Srbiji, pa je Konstrakta morala angažovati svoj tim da joj pomogne u kupovini istih.

Pročitajte: Ovo su svi čekali: Konstrakta pokorila evrovizijsku scenu! (video)

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Sil (@silvach_b)

Kako je rekao i sam PR Borova Ivan Stažić, iz kompanije su bili upoznati s tim da će predstavnica Srbije nositi baš ovaj model na Eurosongu.

– Mi smo srećni što je predstavnica na Eurosongu nosila obuću iz Borova na takvoj pozornici koja je putem malih ekrana praćena s milionskim auditorijumom te izazvala veliku medijsku pažnju za naš proizvod. Ovim putem želimo čestitati Konstrakti na visokom plasmanu na Eurosongu – rekao je Stažić.

Pročitajte: Konstrakta pred veliko finale priznala: Ovo je bio rizičan nastup za Evroviziju (video)

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Super Star Si (@superstarsi.belgrade)

Legendarne cipele su na tržište prvi put lansirane 1968. godine i proizvode se sve od tada. Kako je Stažić ispričao, u prvim godinama proizvodnje dnevno se proizvodilo 1.600 pari Borosane, više od 200.000 pari tokom prvih godina. Sredinom 70-ih i početkom 80-ih su ih nosile sve radnice širom bivše Jugoslavije.

Nakon uspešnog redizajna 2008. godine odlučilo se da se Borosanama udahne novi dizajn platna. Tako je legendarna cipela, do tada poznata samo kao radna obuća, postala poželjan ali i izrazito udoban modni dodatak. Borosane danas više nisu najprodavaniji proizvod Borova, ali njena prodaja je, kako kaže Stažić, i dalje zadovoljavajuća.

– Potražnja za njima je porasla od izlaska vesti kako će „one“ naći na Eurosongu. Ovo je dokaz kako Borosana više nije samo radna obuća već i modni dodatak posebno otkako je dobila novi dizajn platna u šarenim i veselim uzorcima – rekao je Stažić, piše „RTL.“

AUTOR: SVET

IZVOR: Dnevni avaz

FOTO: ATA images / Instagram