Dosetili se kako da se obogate: Luna i Marko proširuju biznis na ceo svet
Posao Lune i Marka doneće rijaliti paru još više novca
Iako su mnogi nekadašnji učesnici rijaliti šou-programa pokušali da od Jutjuba naprave stalni izvor prihoda, jedni od retkih kojima je to zaista pošlo za rukom su Luna Đogani i Marko Miljković.
Pročitajte: Luna i Marko nisu jedini – Dejan i Aleks žive na račun fanova, a ovo su pokloni koje su dobili…
Njihov kanal redovno prati preko 140.000 ljudi, dok su njihovi video zapisi dosad zbirno pregledani preko 70 miliona puta. Zato su Luna i Marko doneli odluku da izađu u susret i strancima koji žele da gledaju njihove dogodovštine, sa posebnim osvrtom na bračnu zajednicu i roditeljstvo.
Naime, Miljković je obelodanio da će od sada svaki njihov video zapis biti titlovan, pri čemu je pokazao kako to u praksi funkcioniše na engleskom i turskom jeziku.
Pročitajte: Luna i Marko traže lek za ćerku – Čine sve kako bi pomogli Miji da prebrodi naslednu bolest
– Napredujemo iz dana u dan. Odsad ćete moći da uživate u našem kanalu na svim jezicima. Moraju se uvesti neke novine posle dve godine postojanja – poručio je jutjuber.
Podsetimo, Luna je postala poznata celom regionu kada je u prvoj sezoni Zadruge bila sa oženjenim pevačem Slobom Radanovićem. Potom je u rijaliti ušla i Kija Kockar, Slobina žena, koja je i odnela pobedu. Mlada Luna je bila izvrgnuta u javnosti i proglašena ljubavnicom, ali je uspela u drugoj sezoni da pridobije simpatije gledalaca, čak je i pobedila i našla ljubav svog života Marka Miljkovića, s kojim je prošle godine dobila i ćerkicu.