Navali narode! Nikad jeftinije reklame sa poznatim facama / 2.deo (foto)

Pandemija virusa korona donela je mnoge promene u svetu, stvorila „novo normalno“ ali se tek sada, nakon osam meseci od kad je počela pandemija osećaju sve više i veće promene koje su dovele do krize u privredi i ekonomiji.

Kriza se oseća u svim branšama i u svim granama privrede, negde je to više a negde manje izraženo.

U šou biznisu je kriza izraženija, jer su aktivnosti smanjene na minimum. Recimo Holivud je gotovo stao i nema snimanja novih filmova i serija, a premijere top filmova odložene su za narednu godinu, slična situacija je u filmskoj industriji i u Evropi.

Što se muzičke branše tiče, veliki koncerti su zabranjeni, samo na Balkanu ima iznimaka kada su nastupi po klubovima u pitanju i po nekim klubovima u Zapadnoj Evropi. Međutim ta praksa sada isto pada u vodu jer u jednoj za drugom zemljom Zapadne Evrope stupa na snagu 2. Lockdown, a time i zabrana rada ugostiteljskih objekata na mesec dana, za prvo vreme…

Tako da u moru predstavnika estrade koja je samo na Zapadnom Balkanu toliko brojna, nastala je pometnja, te su mnogi iz nužde ili pak zbog odlične ponude, prihvatili da reklamiraju neke domaće brendove ili usluge.

Međutim, ima onih koji to rade za veći novac i u profesionalno osmišljenim reklamama i kampanjama, a ima i onih koji to rade za siću putem Instagrama u sopstvenoj režiji i sa mobilnim telefonom.

Tako Jelena Karleuša učestvuje u reklamnoj kampanji za sportsku kladionicu, Seka Aleksić reklamira zubarsku ordinaciju i farmerke, Andreana Čekić reklamira napitak za detoks, Tanja Savić maske za kosu, Nataša Bekvalac alkoholno piće, Teodora Džaferović spravu za izbeljivanje zuba i proteinski šejk, Nikolija Jovanović reklamira kozmetiku, Stanija Dobrojević detoks napitak i praparat za mršavljenje…. I tako u nedogled…

Emina Jahović i Maja Berović su jedine koje reklamiraju sopstvenu liniju kozmetičkih proizvoda…

Jasno je da u nedostatku mogućnosti da se bave poslom koji im donosi prihode, naše javne ličnosti su prinuđene da se late bilo kog posla, međutim, postavlja se pitanje – ko plaća porez na ovaj vid financijske dobiti – ali o tome u narednom teksu…

Da se podsetimo o tome ko je se pojavio u 1. delu teksta o marketinškom iskoraku estade:

https://svet-scandal.rs/svetplus/navali-narode-nikad-jeftinije-reklame-sa-poznatim-facama-foto/

Tekst: Ekipa SVET Plusa

Foto: Screenshot Instagram

Leave A Reply