svet

septembar 20, 2013 16:01

By

Weekend Media Festival: Tom Buday opravdao status zvezde!

wmf05_JUG_20913
Prvi dan 6. Weekend Media Festivala svojim je predavanjem otvorio Tom Buday, globalni šef marketinga i komunikacija s potrošačima kompanije Nestlé. Kao što se i očekivalo, interes za najvećom ovogodišnjom zvezdom i njegovim predavanjem na temu „The Nestlé Approach to Consumer Engagement in a Digital World“ je bio ogoroman, tako da je Dvorana Vikendica bila premala da primi sve zainteresirovane.
„Glavna ambicija kompanije Nestlé je zauzimanje vodeće pozicije među proizvođačima roba široke potrošnje, kada je reč o korišćenju digitalnih i društvenih medija u izgradnji brandova i zadovoljstva potrošača. Da smo na najboljem putu da to i ostvarimo pokazuju i brojke poput 1,2 milijarde prodatih proizvoda dnevno sa snažno rastućim postotkom uz pomoć digitalnih medija te preko 165 miliona fanova na Facebook stranicama Nestlé brandova“, istaknuo je, među ostalim, Tom Buday, globalni šef marketinga i komunikacija s potrošačima kompanije Nestlé.
Objasnio je i globalnu marketinšku i komunikacijsku strategiju kompanije pod nazivom „Brand Building the Nestlé Way“, koja uključuje šest ključnih pilara, a predstavlja ujedno i strateški temelj za kompletne digitalne komunikacije Nestléa. Istaknuo je da je danas više nego ikada važan kvalitet same komunikacijske poruke, ali da ona ipak zavisi od velike ideje, a kao jako uspešne primere naveo je brendove Nescafé i KitKat.
U svom predavanju je velik naglasak stavio i na značajan iskorak kompanije u poslednje dve do tri godine prema ujednačavanju ulaganja u plaćene medije u odnosu na vlastite i zarađene medije jer su i brojna istraživanja pokazala da preko 90 posto potrošača najviše veruje preporukama ljudi koje poznaje. Ovakvi trendovi, prema kojima su preporuke najbolji način za izgradnju poverenja na relaciji potrošač-brand, ne treba da čude uzimajući u obzir rastući uticaj društvenih platformi koje sve brandove teraju prema maksimalnoj transparentnosti i dvosmernoj komunikaciji.
U tom kontekstu analizirao je recentni primer uspešnog direktnog partnerstva Android operacionog sastava i popularne čokoladice KitKat, koja je osigurala naročito velik broj zarađenih objava na društvenim platformama i u digitalnim medijima, omogućivši okupljanje još veće baze KitKat fanova širom sveta.
wmf02_JUG_20913