

Lov na „Crveni oktobar“ na ulicama Milana: Prolaznike zbunio marketinški trik
Stanovnici Milana su prisustvovali prilično neobičnoj sceni. Blizu samog centra starog grada, velika podmornica je „izronila“ na sred ulice i oštetila jedan automobil.
Zbunjeni posmatraći gledali su kako vatrogasci obezbeđuju područje i pomažu mornarima da izađu iz oštećene podmornice u jednom od najmaštovitijih marketinških trikova za koji je zaslužno osiguravajuće društvo koje je na ovaj način promovisalo svoju kampanju „Zaštitite svoj život“.
Nedaleko od ulice Via dei Mercanti, u blizini samog centra starog grada, osiguravajuće društvo „Europ Assistance IT“ postavilo je lažnu podmornicu koja je naizgled probila površinu ulice i oštetila jedan automobil. Vatrogasci su se ubrzo našli na licu mesta i obezbedili područje, a zbunjenim prolaznicima je u opštoj pometnji trebalo vremena da shvate da se radi o marketinškom triku.
http://youtu.be/nGq5VHbtdas
Izvor: Blic