svet

oktobar 18, 2013 21:15

By

Film „Srbija – Jedno putovanje, bezbroj doživljaja“ predstavlja Srbiju kao turističku destinaciju na međunarodnim festivalima!

srbija
Novi turistički film „Srbija – Jedno putovanje, bezbroj doživljaja“, reditelja Boška Savkovića, predstavljaće Srbiju kao turističku destinaciju na međunarodnim festivalima. Ovaj kratki promotivni film, za dva dana je na Jutjubu dostigao više od 27.000 pregleda, a snimljen je pod pokroviteljstvom Turističke ogranizacije Srbije.
Snimanje je trajalo oko godinu dana, kako bismo u tih pet minuta mogli da vidimo Srbiju kroz sva četiri godišnja doba„, rekla nam je PR menadžer za odnose sa javnošću TOS-a, Sandra Vlatković. Nakon prošlogodišnjeg uspeha promotivnog filma „Solfud Srbija – Hrana sa dušom“, koji je dobio 11 nagrada na prestižnim internacionalnim festivalima turističkog filma, našu zemlju će naredne godine predstavljati film „Srbija – Jedno putovanje, bezbroj doživljaja“.
Da li promotivni filmovi privlače turiste da dođu u Srbiju?
Nesumnjivo je da je promotivni film jedan od najjačih marketinških aduta i da je od izuzetne koristi kada je reč o promociji jedne zemlje kao turističke destinacije. Nakon predstavljanja filmom ‘Solfud Srbija’, sve više počinjemo da u svetu važimo za zemlju sa bogatom gastronomskom ponudom, a turisti sve više dolaze da uživaju u našoj hrani„, rekla je Sandra Vlatković. U TOS-u smo saznali da je za celokupno snimanje novog turističkog filma i promotivni materijal potrošeno oko 20.000 evra.


Izvor: Mondo