
Od zebre do modela: Ona je svoj poremećaj unovčila
Kanadski model Vini Harlou pati od retkog poremećaja depigmentacije kože, ali to je nije sprečilo da bude zvezda muzičkih spotova i zaštitno lice brendova Diesel i Desigual.
Model, koju su kao malu u školi nazivali ’kravom’ i ’zebrom’ postala je zaštitno lice dva velika svetska brenda.
Ova devetnaestogodišnjakinja došla je u centar pažnje nakon učešća u američkoj verziji emisije Top model, a vitiligo joj je dijagnostifikovan kada je imala četiri godine.
Bolest, za koju se veruje da je imao i pokojni kralj popa Majkl Džekson, izaziva bele fleke koje se pojavljuju po licu i telu tamnopiute manekenke.
Ipak, Vini nije dozvolila da je ovo sputa u ostvarivanju svojih snova, a kako kaže rešila je da “promeni lice mode“.
Ova godina joj je krenula veoma uspešno, pa je tako postala zaštitno lice dva velika brenda, a u kampanji za Diesel promovisaće “toleranciju, jednakost i bezuslovnu ljubav“.
“Volim sebe, a kada volite sebe šanse samo iskaču. Zahvaljujem Bogu! Volite sebe“, rekla je manekenka koju na Instagramu prati više od 440 hiljada pratilaca.
Vini takođe koristi svoju moć na društvenim mrežama da motiviše ljude širom sveta koji pate od istog poremećaja kao i ona.
“Vini je prava inspiracija, oličenje pozitivne energije, primer snage i uspeha koji pokazuje da smo svi mi specijalni i možemo da postignemo šta god želimo u životu“, kaže portparol modne kuće Desigual.
Izvor: Superzena
Foto: Instagram