
Žene evo razloga da pijete: Izmišljeno pivo s kolagenom
Pivara Suntory u Japanu izbacila je novo pivo, namenjeno ženama, pod nazivom Precious. Ciljna grupa su žene nakon 25. godine života koje žele da neguju lice i dok zabavljaju. One od sada to mogu da rade u isto vreme.
Kolagen je najzastupljeniji protein u našem telu, a daje čvrstoću i stabilnost tkivu. Obzirom na to da s godinama nestaje iz naše kože i puca, potrebno je da ga nadomestite kozmetičkim proizvodima ili dodacima u ishrani. Ovi Japanci su došli do zaključka kako bi najbolje pristajao uz alkohol, odnosno uz pivo.
U reklami glume manekenka Ane Nakamura i komičar Ken Vatanabe koji publici poručuje:
„Frajer ne može da zna koristi li devojka kolagen ili ne!“
Limenke piva Precious za sada se prodaju samo u Hokaidu, a svaka limenka sadrži čak dva grama kolagena i pet posto alkohola.
Udarne doze za udarne efekte, nema šta.