
#CSRSrbija2015 Pogledajte panel „Mediji: Društveno odgovorno izveštavanje vs. poslovni interesi izdavača“
Konferencija „CSR Srbija 2015 Izazovi korporativne društvene odgovornosti: Kako to rade najbolji?“ održana je 21. maja u hotelu Crowne Plaza, u Beogradu, u organizaciji Color Press Grupe.
Predstavnici kompanija, institucija, fondacija i pojedinci koji se bave društveno odgovornim radom, govorili su o društveno odgovornom novinarstvu, ulozi i pomoći države i njenih institucija, radu fondacija, odnosu prema životinjama, kao i o podizanju svesti o društvenoj odgovornosti.
Na panelu Mediji: Društveno odgovorno izveštavanje vs. poslovni interesi izdavača učestvovali su Saša Mirković, državni sekretar u Ministarstvu kulture i informisanja; Dalila Ljubičić, Asocijacija medija; Slađana Paunović, Prva TV; Veljko Lalić, “Nedeljnik”; Dragoljub Žarković, “Vreme”; Aristea Stakić, RTV. Moderatorka: Jovana Gligorijević.
Kompletan panel pogledajte u videu:
Pogledajte još i:
#CSRSrbija2015 Jovana Mladenović: Fondacija je korak više u našem bavljenju društvenom odgovornošću
#CSRSrbija2015 Pogledajte case study „The Walk To End Breast Cancer“
#CSRSrbija2015 Filip Vukša: Govorili su mi da neće da izađu na teren po prijavi jednog balavca
#CSRSrbija2015 Robert Čoban: Ne treba pomagati samo ljudima čiju ćete zahvalnost osetiti odmah
#CSRSrbija2015 Jasmina Gajić: Svaka 12 žena oboli od karcinoma dojke
#CSRSrbija2015 Jelena Tinska: Građanska i nacionalna svest ne postoje u Srbiji
#CSRSrbija2015 Pomagati drugima: Obaveza pojedinaca, kompanija i države