svet

novembar 2, 2015 18:03

By

#MediaMarket2015 pogledajte panel „CHANGE OR DIE: Koje strategije koriste srpski mediji da bi preživeli“

_MG_6080

Od 28. oktobra do nedelje 1. novembra u okviru Sajma knjiga koji okuplja svake godine 150.000 posetilaca, prvi put je organizovan Media Market koji će okupiti najveće medijske kuće, izdavače, marketinške agencije…

Na štandu Color Press Grupe, u hali 3 Beogradskog sajma, svaki dan će se sa čitaocima družiti urednici jednog od magazina CPG kao i njihovi gosti: modni kreatori i stilisti, youtuberi, pisci, nutricionisti, lekari i mnogi drugi.

Trećeg dana Media Marketa, Color Press Grupa organizovala je dve panel diskusije.

Na panelu „CHANGE OR DIE: Koje strategije koriste srpski mediji da bi preživeli“ učestvovali su: Ratko Dmitrović, Novosti; Dragan J. Vučićević, Informer; Stevan Ristić, Vreme; Pavle Savović, Telegraf; Veljko Lalić, Nedeljnik. Moderator: Marina Kosanović

O čemu su sve govorili poslušajte:

Pogledajte još i:

#MediaMarket2015 pogledajte panel „Šta nam nedostaje i zašto to nemamo: Medijske i PR-agencije o svom odnosu s medijima

#MediaMarket2015: Poslednjeg dana na štandu CPG-a publika se družila sa autorima ljubavnih romana

Treći dan Media Marketa: Na štandu Color Press Grupe paneli o budućnosti medija

CPG na Sajmu knjiga: Drugog dana posetioci se družili sa fotografima

CPG na sajmu knjiga: Prvog dana tinejdžeri se družili sa redakcijom magazina „Bravo“ i „ScreenFun“