

#Srbijau2016 Veljko Lalić: Nije vreme za kukanje, kvalitetna štampa pobeđuje u medijskom svetu
Nakon uspešno održane konferencije „The Economist: Svet u 2016.“ 17. decembra u Beogradu u organizaciji Color Press Grupe koja je okupila neka od najznačajnijih imena iz redova diplomatskog kora kao i ministre, potpredsednike Vlade i premijera Republike Srbije, o tome šta nas čeka u Srbiji u 2016. govoriće se i na Debati u Mikser House-u.
Magazin The Economist, Color Press Grupa i Mikser House organizuju Debatu – Srbija u 2016. na kojoj će učesnici tri panel diskusije govoriti o ekonomiji, kulturi i medijima u 2016. u Srbiji.
Učesnik panela „Mediji“ biće i Veljko Lalić, urednik „Nedeljnika“.
Kako je prema vašem mišljenju izgledala 2015. u oblasti kojom se bavite?
– Jalovo. Tabloidno. Ostrašćeno.
Šta je najveći problem u toj oblasti koji nas očekuje u 2016?
– Dodatna tabliodizacija, još manje para, još veća ostrašćenost i politizacija.
Na panelu Color Press Grupe na Media Marketu, u okviru Sajma knjiga, rekli ste da ono što nam fali u novinarstvu jeste kontent. Najavili ste i da će Nedeljnik jednom mesečno donositi čitaocima tekstove Njujork Tajmsa. Ako takav sadržaj ima svoju publiku, zašto je tabloidizacija reč kojom danas nazivamo medijsku sliku Srbije?
– Zato što za tri ozbiljna politička nedeljnika četvrtkom treba da izdvojite 550 dinara, i to ne može veliki broj ljudi. Zato što Nedeljnik u Beogradu košta kao jedan espreso, a u Požegi je cela večera. Ipak, ljudi su gladni za dobrim tekstovima, i to su pokazali zapanjujući rezultati sa NY Timesom, ali i sa Mond diplomatikom, Rmagazinom, Original magazinom koji s Fondacijom Novaka Đokovića radimo za mlade ljude. Dakle, nije vreme za kukanje, kvalitetna štampa pobeđuje u medijskom svetu – NY Times i Guardian su najjače medijske kuće, zar ne? Tako da je pitanje ko će da opstane u trci tablioda i mejsntrim medija. Odnosno, opstaće ozbiljni mediji, ili će tabliodi da kupe i postanu ozbiljni mediji. Jednostvna je to igra.
Detaljan program Debate i informacije o prodaji ulaznica pogledajte OVDE