

#Winterfest2016 – Željko Gasparević: U Srbiji se sve više piju domaća vina iz malih podruma
WinterFest u organizaciji Color Press Grupe i Interfesta ponudio je prethodna tri dana izuzetno zanimljive sadržaje u okviru MK Mountain Resorta. Nakon sajma vina i gastronomije koji je protekao u degustaciji najboljih vina i fantastičnom koncertu bend „The Frajle„, drugog dana imali smo prilike da slušamo različite studije slučaja i panel diskusije o gastronomskom turizmu, konzumiranju hrane i vina iz Pijemonta, prodaji i distribuciji vina, novim ukusima Balkana, ali i da probamo penušavac Radgonskih Gorica na Vučjoj stazi sa savršenim pogledom na Pančićev vrh. Poslednji dan WinterFesta bio je posvećen degustaciji vina, takmičenju u kuvanju pasulja, ali i panel diskusijama i studijama slučaja o marketingu, distribuciji i prodaji vina.
Case Study „Perfect Match“ Uparivanje hrane i vina u praksi prezentovao je i Željko Gasparević, somelijer restorana Kalemegdanska terasa, a za naš portal je rekao:
„Meni iskustvo govori da ovih poslednjih par godina, zadnjih recimo pet, ta vinska kultura počinje polako da se diže na neki viši nivo. I smatram da posebno mi, somelijeri i ljudi koji su u vinskoj priči, dosta utičemo na to da se ta svest i kvalitetno uparivanje hrane i vina itd. polako podiže.“
Šta nam je još rekao Željko poslušajte u videu:
Pogledajte još i:
#Winterfest2016 – Tomislav Ivanović: Vinska kultura u Srbiji se uzdiše i kvalitet vina raste
#Winterfest2016 – Tamara Ognjević: Previše ležerno smo shvatili gastro turizam
Spektakularnim koncertom benda The Frajle otvoren #Winterfest2016
#Winterfest2016 na Kopaoniku završen uz tamburaše i vino