svet

decembar 12, 2009 10:30

By

Luj Viton „šutnuo“ Madonu

Madona više nije zaštitno lice Luj Vitona. Umesto nje, sa reklama će da se od sada smeška mlada holandska manekenka. Kraljicu popa je modni gigant zamenio sa upola mlađom manekenkom u usponu. Pedesetjednogodišnja muzička zvezda je početkom godine uradila kontraverznu promotivnu kampanju za tašne Luja Vitona, a već dve sezone je i zaštitno lice ovog modnog brenda, međutim, od Nove godine reklame pomenute modne kuće krasiće dvadesetpetogodišnja Lara Stoun. Iako se Madona trudi da u svemu bode najbolja, godine joj to više ne dozvoljavaju i polako počinju da je "gaze" i ne tako poznate manekenke. Madona za sada ništa zvanično nije saopštila, a britanski list "San" piše da je sigurno bila mnogo besna kada su joj saopštili ovu ni malo radosnu vest, kao i da je sasvim izvesno da će uslediti odmazda kakvu samo ona zna da smisli. "Najveća noćna mora svakog selebritija je da izgubi bitku sa mlađim rivalom, a posebno ako je u pitanju neko ko toliko vodi računa o svom izgledu i ne dozvoljava da godine utiču na njega. Da stvar bude još gora, Laru je odabrao Madonin veliki prijatelj, dizajner Mark Džejkobs", piše britanski list. Iz Vitona je kratko saopšteno da je Džejkobs, posle saradnje sa najvećom zvezdom šou biz sveta odlučio da napravi predah u angažovanju slavnih ličnosti i uzme supermodela. Modni gigant je novu kampunju opisao kao "kapricioznu, mladalačku i optimističnu", a Madona ipak ne može da zadovolji sva tri kriterijuma. Ipak, kraljica popa je i te kaklo zadovoljila kriterijume modnog dua Dolče i Gabana i zaštitno je lice njihove nove kolekcije.


 

Izvor: „Mts Mondo“