

ABC Srbije, februar 2013: Najveći rast beleže „Dobra hrana“, „Blic žena“ i „Lekovito bilje“
Najnoviji podaci ABC Srbija koji se odnose na februar 2013. godine otkrivaju da je najprodavaniji dnevni list i dalje „Blic“ sa prosečnih 132.125 (januar – 142.976) prodatih primeraka, slede ga sa gotovo identičnim prosečnim tiražom – „Novosti“ sa 124.802 i „Alo“ sa 124.864. „Magyarszo“ je imao prosečan dnevni tiraž od 7.947.
Dnevni listovi „Politika“, „Politikin žurnal“, „Dnevnik“, „Danas“, „Informer“, „Kurir“, „Naše Novine“ i „Sport“ nisu u ABC oditu. Dnevni listovi „Press“ i „San“ su se u međuvremenu ugasili.
Najprodavaniji štampani medij u Srbiji je i dalje magazin Color Press Grupe – „Pošalji recept“ sa 213.885 prodatih primeraka. Na drugom mestu među magazinima i ujedno na prvom među nedeljnicima je „Blic žena“ sa 178.333 prodatih primeraka. Treći po redu magazin je mesečnik „Torte i kolači“ CPG (163.301).
U ovom mesecu kao i do sada, od 20 najprodavanijih magazina u Srbiji – „Color Press Grupa“ je izdavač čak 15. Axel Springer Ringier izdaje 3 a Adria Media Srbija 2 magazina u Top 20.
Prosečan prodati tiraž prema podacima ABC Srbija, februar 2013. U tabeli se ne nalaze magazini koji se dele besplatno.