svet

maj 8, 2013 11:02

By

Ovome se niko nije nadao: Predstavljamo vam Top 20 reklamnih propusta!

worst-ad-placement-fails-13
Marketinški stručnjaci stalno smišljaju nove načine da reklamiraju proizvode svojih klijenata, i to takve da potencijalni kupci ne odbijaju da vide reklamu, već naprotiv, žele da češće viđaju takav vid reklamiranja. Međutim, iako su klijenti, a i stručnjaci zadovoljni poslom koji su uradili, po izlasku reklame oni neke stvari ne mogu da kontrolišu i najčudnije stvari se mogu dogoditi. Na primer, ko je od njih pomislio da će klizna vrata na kombiju „Starbucksa“ pretvoriti ime brenda u reč „sra*e“ odmah pored logoa.
Takođe i na internetu mogu da se dese ovakvi propusti, jer poslednja stvar koju neki brend može da kontroliše jeste vrsta sadržaja koja stoji pored njihovog oglasa.
Iako ih ima još mnogo, mi vam predstavljamo Top 20 reklamnih propusta!

worst-ad-placement-fails-1

worst-ad-placement-fails-2

worst-ad-placement-fails-3

worst-ad-placement-fails-4

worst-ad-placement-fails-5

worst-ad-placement-fails-6

worst-ad-placement-fails-7

worst-ad-placement-fails-8

worst-ad-placement-fails-10

worst-ad-placement-fails-11

worst-ad-placement-fails-12

worst-ad-placement-fails-15

worst-ad-placement-fails-16

worst-ad-placement-fails-17

worst-ad-placement-fails-18

worst-ad-placement-fails-19

worst-ad-placement-fails-20

worst-ad-placement-fails-21

worst-ad-placement-fails-22

Tekst: Life Content
Izvor: boredpanda.com