
ABC Srbije, mart 2013: Dnevne novine u padu, magazin „Torte i kolači“ zabeležio najveći rast!
Najnoviji podaci ABC Srbija koji se odnose na mart 2013. godine otkrivaju da je došlo do pada tiraža svih dnevnih novina u Srbiji. Najprodavaniji dnevni list u Srbiji u ovom mesecu bio „Alo“ sa 119.151 primerkom (124.864 u februaru), odmah iza su „Novosti“ sa 119.044 (124.802, februar) dok je „Blic“ sa prvog u februaru pao na treće mesto sa prosečno prodatih 114.736 (februar 132.125, januar – 142.976) primeraka. „Magyar szo“ je u martu prodavao u proseku 7.803 primerka (februar – 7.947).
Dnevni listovi „Politika“, „Politikin žurnal“, „Dnevnik“, „Danas“, „Informer“, „Kurir“, „Naše Novine“ i „Sport“ nisu u ABC oditu. „Press“ i „San“ su se u međuvremenu ugasili.
Najprodavaniji štampani medij u Srbiji je i dalje magazin Color Press Grupe – „Pošalji recept“ sa 206.917 prodatih primeraka (213.885 u februaru). Drugi je takođe kulinarski magazin iz porodice CPG – „Torte i kolači“ sa prodatih 176.147 primeraka (februar 163.301). Treći među magazinima i ujedno na prvom među nedeljnicima je „Blic žena“ sa 161.910 (februar 178.333) prodatih primeraka.
U ovom mesecu kao i do sada, od 20 najprodavanijih magazina u Srbiji – „Color Press Grupa“ je izdavač čak 15. Axel Springer Ringier izdaje 3 a Adria Media Srbija 2 magazina u Top 20.
Prosečan prodati tiraž prema podacima ABC Srbija, mart 2013. U tabeli se ne nalaze magazini koji se dele besplatno.