

Borba za neke drugačije stvari: Popularizacijom do muzejske „pismenosti“ i navika
Trećeg dana seminara „Muzeji i komunikacija“, u organizaciji Nacionalnog komiteta Međunarodnog saveta muzeja (NK ICOM Srbija), u Spomen zbirci Pavla Beljanskog (SZPB) upriličen je okrugli sto, koji je pred muzeologe, istoričare umetnosti, stručnjake iz oblasti odnosa sa javnosti u domenu kulture i ostalih struka bliskih ovoj sferi društvenog delovanja, „postavio“ temu „Šta mediji očekuju od muzeja“, a na čijoj „trpezi“ se ne kao drevni britanski, kralj Artur, ali svakako kao, najveći domaći izdavač časopisa magazinskog tipa, našao, Robert Čoban ispred Color Press Group-e, sa urednicima Lidijom Ćulibrk („Lepota i zdravlje“) i Žikicom Miloševićem (portal „Nova energija“).
Pozdravljajući prisutne i znatiželjnike, upravnica SZPB (koja je uz Galeriju Matice srpske, beogradski Artis centar, te CPG podržala organizaciju ovog skupa), dr Jasna Jovanov je napomenula da se nada da će upravo kroz ovakav vid skupova započeti nova era u muzeološkom životu zemlje i da je organizovanje seminara „Muzeji i komunikacija“ verovatno jedan od modaliteta putem kojih možemo konačno doći do onakavih muzeja kakve želimo da imamo.
Šta se još govorilo o muzejima i medijima i ko su bili ostalii učesnici, možete pročitati na portalu nshronika.rs