svet

septembar 18, 2014 01:10

By

Ceo region na putu ka Rovinju: Sve spremno za sedmi Weekend Media Festival

Foto2

U Rovinju je sve spremno za početak 7. Weekend Media Festivala, najvećeg regionalnog okupljanja industrije komunikacija, ali sve više i ostalih poslovnih sektora. Pod pokroviteljstvom Adris grupe, u pet dvorana stare fabrike duvana u naredna tri dana održaće se pedesetak predavanja, panela, prezentacija i radionica. U večernjem i noćnom programu učesnike Weekenda čekaju atraktivni nastupi vodećih regionalnih DJ-a, Psihomodo Popa i The Frajli.

Direktor festivala Tomo Ricov kaže: „Razloga za dolazak u Rovinj u septembru svake godine je sve više. Stalno uvodimo novitete, pa tako ove godine imamo dodatnu dvoranu samo za radionice, jer želimo da ljudi odu iz Rovinja s vrlo praktičnim znanjima. Najveći izazov nam je da ostanemo zanimljivi i relevantni. Sudeći po interesovanju i prijavama, mislim da smo u tome uspeli.“

Adris grupa od samog početka glavni je partner Weekend Media Festivala. „Ovaj festival zaista je izuzetna priča koja spaja kreativnost i sjajne potencijale Rovinja, pokazujući na najbolji mogući način što znači turističkim potencijalima grada dati prepoznatljivi sadržaj“, ističe direktor korporativnih komunikacija Adris grupe Predrag Grubić.

Interesovanje za 7. Weekend Media Festival nadmašuje sve prethodne godine i smeštajni kapaciteti u Rovinju gotovo su skroz popunjeni. Sve rekorde ove godine oborile su i revija reklamnih agencija BalCannes i nagrada SoMo Borac. Za BalCannes, marketinški događaj godine u regionu, prijavljeno je čak 147 projekata (65 više nego lani), a za SoMo Borac stiglo je 135 prijava, 35 više nego prošle godine.

Na 7. Weekend Media Festivalu očekuje se više od 4000 učesnika, među kojima preko 500 akreditovanih novinara, više od 130 predavača, panelista i voditelja radionica, te više od 300 studenata iz čitavog regiona.

Weekend Media Festival

Tomo Ricov i Nikola Vrdoljak

Predrag Grubic

Autor: Life Content