

Četvoromesečna princeza Šarlot „vredi“ pet milijardi dolara
Najmlađa članica kraljevske porodice, četvoromesečna Šarlot, doneće dobit britanskoj ekonomiji od pet milijardi dolara, tvrdi portal „Brand Finance“. Za razliku od princeze, njen stariji brat za sada je doneo oko 3,6 milijardi dolara.
Princeza Šarlot se polako približava svojoj majci, vojvotkinji od Kembridža sa ovom brojkom, za koju sajt Brand Finance tvrdi da je do sada donela 7,2 milijarde dolara, ali Šarlot se u javnosti pojavila samo dva puta – kada se rodila i tokom krštenja.
„Šarlot efekat“ je doneo veliki uticaj u modi i drugim brendovima koje ona nosi ili se povezuju s njima.
Samo njeno rođenje donelo je 150 miliona, tvrdi Brand Finance, prenosi Si-En-En.
„Prema neslužbenim potvrdama, Šarlot, Džordž i Kejt imaju dubok finansijski učinak stvarajući milione godišnje“, rekao je izvršni direktor Brand Finance, Dejvid Haj.
Na primer, kada su se princ Vilijam i princeza Kejt prvi put zvanično pojavili sa novorođenom bebom Šarlot (istog dana kada se beba i rodila), prodaja štrikanog šala koji je Šarlot nosila, u vrednosti od 68 funti, je neverovatno porasla i kompanija u Notingemu, „G.H.Hurt&Son“ se još uvek muči sa porudžbinama koje stižu već nekoliko meseci.
„Šal je i dalje veoma popularan. Od tada nam je znatno povećana prodaja širom sveta“, rekao je direktor te firme.
Isto se dogodilo i sa kolicima u kojima se Šarlot pojavila na krštenju.
„Firma“, kako kraljica Elizabeta II zove svoju kraljevsku porodicu, vredi 87 milijardi dolara, što godišnje donosi 1,8 milijardi dolara britanskoj ekonomiji.