svet

jun 19, 2014 21:11

By

Čisto, romantično i seksi: Emina Jahović promovisala parfem „Closer“

20140619_183234

Emina Jahović promovisala je svoj parfem „Closer“ u jednoj od Lilly Drogerija.

Pored novinara, fotografa i snimatelja promociji su prisustvovali i mnogobrojni fanovi koji su strpljivo čekali da se slikaju sa svojom omiljenom zvezdom, ali i da kupe parfem.

_MG_3672

Emina je za portal Svet.rs ispričala kako je došla na ideju da napravi parfem, koji se, inače, može nabaviti po ceni od 2.000 dinara. Iako je u početku bila nepoverljiva, Emina je, ipak uspela da ostvari želju i pokrene sopstveni biznis:

„Ja sam mislila da to nikad ne može da se desi, volim te nemoguće stvari. Bilo mi je vrlo izazovno da vidim da li to ustvari može da se izvede i onda sam počela da se raspitujem. Prvo sam tražila neko rešenje pa je prošlo godinu dana od kad sam se raspitivala o tome. Na jednoj večeri, sasvim slučajno sam pomenula da tako nešto želim i pojavila se jedna osoba koja zna kako se to radi i koja ima sve veze i ljude potrebne za realizaciju istog. Otišla sam u laboratoriju i videla sam kako se to radi i onda smo moj suprug i ja odlučili da bi trebalo da izdam svoj parfem“, rekla je Emina.

_MG_3682

 

Pevačica je istakla da su joj fanovi na prvom mestu i da ne želi da ih prevari, već da bude što bliža njima pa je i zato napravila parfem koji bi i sama koristila:

„Ne radim ovo isključivo zbog biznisa, ali jeste neka vrsta, malog, mog posla. Radim zbog svojih fanova i da bih bila bliža njima odlučila sam da to bude fregrens koji bih i ja koristila“, kaže Jahovićeva.

_MG_3685

Njen suprug Mustafa, kako kaže, nije se mnogo mešao u proces same izrade parfema a Emina je izabrala posebne ljude koji su učestvovali u odabiru komponenti za „Closer“, a to su bile njene pojedine drugarice, rođaci ili kako pevačica voli da ih zove „žene sa ukusom“, koje se najbolje oblače i najbolje mirišu.

Epiteti koji najbolje opisuju Eminin parfem su čisto, romantično i seksi. Ono što, takođe, od pevačice možemo očekivati su i mirišljave sveće, losioni, kupke, te i mleka za telo koji će biti pod brendom by Emina Sandal.

_MG_3681

U razgovoru sa pevačicom dotakli smo se i pesme „Nesanica“, za koju je juče izbacila i spot, a Emina za ovu numeru kaže da je možda i jedna od najboljih u njenoj dosadašnjoj karijeri. Pesma je čekala čak tri godine da dobije svoj tekst i kada ga je napisala, Emina je odlučila da odmah uradi i spot i da ta pesma možda bude i najava za album koji je skoro gotov.

Na promociji su bili manekenka i bivša žena Vladimira Stojkovića, Bojana Rajić, kao i pobednik prve sezone „X faktora“ Daniel Kajmakoski.

_MG_3690

20140619_183239

20140619_182325

20140619_183911

20140619_183300

20140619_184131(0)

20140619_183907

Autor: Life Content
Foto: Nemanja Maraš, Life Content