
#CSRSrbija2015 Dragoljub Žarković: Najveći problem su ogromni medijski dužnici koji su laka meta političkog uticaja
Konferencija „CSR Srbija 2015 Izazovi korporativne društvene odgovornosti: Kako to rade najbolji?“ održana je 21. maja u hotelu Crowne Plaza, u Beogradu, u organizaciji Color Press Grupe.
Predstavnici kompanija, institucija, fondacija i pojedinci koji se bave društveno odgovornim radom, govorili su o društveno odgovornom novinarstvu, ulozi i pomoći države i njenih institucija, radu fondacija, odnosu prema životinjama, kao i o podizanju svesti o društvenoj odgovornosti.
Na panelu Mediji: Društveno odgovorno izveštavanje vs. poslovni interesi izdavača učestvovao je Dragoljub Žarković, urednik nedeljnika „Vreme“, koji je između ostalog rekao: „Ono što ja vidim kao najveći problem to je taj pritisak na ove ogromne medijske dužnike. Kad vi dugujete porez u stotinama miliona dinara ili kada dugujete za struju, pa vi ste toliko laka meta ovih koji bi da preko vlasničke strukture politički utiču.“
Poslušajte šta je još rekao Žarković: