svet

мај 29, 2015 09:00

By

#CSRSrbija2015 Pogledajte panel „Mediji: Društveno odgovorno izveštavanje vs. poslovni interesi izdavača“

panel mediji

Konferencija „CSR Srbija 2015 Izazovi korporativne društvene odgovornosti: Kako to rade najbolji?“ održana je 21. maja u hotelu Crowne Plaza, u Beogradu, u organizaciji Color Press Grupe.

Predstavnici kompanija, institucija, fondacija i pojedinci koji se bave društveno odgovornim radom, govorili su o društveno odgovornom novinarstvu, ulozi i pomoći države i njenih institucija, radu fondacija, odnosu prema životinjama, kao i o podizanju svesti o društvenoj odgovornosti.

Na panelu Mediji: Društveno odgovorno izveštavanje vs. poslovni interesi izdavača učestvovali su Saša Mirković, državni sekretar u Ministarstvu kulture i informisanja; Dalila Ljubičić, Asocijacija medija; Slađana Paunović, Prva TV; Veljko Lalić, “Nedeljnik”; Dragoljub Žarković, “Vreme”; Aristea Stakić, RTV. Moderatorka: Jovana Gligorijević.

Kompletan panel pogledajte u videu:

Pogledajte još i:

#CSRSrbija2015 Danica Šmic, najstarija volonterka Crvenog krsta: Nije mi teško da pomažem, jer radim posao koji volim

#CSRSrbija2015 Jovana Mladenović: Fondacija je korak više u našem bavljenju društvenom odgovornošću

#CSRSrbija2015 Pogledajte case study „The Walk To End Breast Cancer“

#CSRSrbija2015 Filip Vukša: Govorili su mi da neće da izađu na teren po prijavi jednog balavca

#CSRSrbija2015 Nina Miloš: Na početku su ljudi mislili da se bavimo nekim teorijama zavere ili da nešto prodajemo

#CSRSrbija2015 Jovan Simić: Trudim se da me ništa ne iznenađuje, izbor je da li hoćete da pomognete ili ne

#CSRSrbija2015 Robert Čoban: Ne treba pomagati samo ljudima čiju ćete zahvalnost osetiti odmah

#CSRSrbija2015 Jasmina Gajić: Svaka 12 žena oboli od karcinoma dojke

#CSRSrbija2015 Jelena Tinska: Građanska i nacionalna svest ne postoje u Srbiji

#CSRSrbija2015 Tijana Koprivica: Društvena odgovornost treba da se integriše u sve oblasti poslovanja

#CSRSrbija2015 Rezultati anketa: U Srbiji su najugroženija deca bez roditelja, pse lutalice uglavnom zaobilazimo, a na medije najviše utiču političke stranke

#CSRSrbija2015 Pomagati drugima: Obaveza pojedinaca, kompanija i države