svet

maj 30, 2015 18:00

By

#CSRSrbija2015 Slađana Paunović: Mnoge stvari ne bi mogle da se dogode da nije građana Srbije

sladjana paunovic print screen

Konferencija „CSR Srbija 2015 Izazovi korporativne društvene odgovornosti: Kako to rade najbolji?“ održana je 21. maja u hotelu Crowne Plaza, u Beogradu, u organizaciji Color Press Grupe.

Predstavnici kompanija, institucija, fondacija i pojedinci koji se bave društveno odgovornim radom, govorili su o društveno odgovornom novinarstvu, ulozi i pomoći države i njenih institucija, radu fondacija, odnosu prema životinjama, kao i o podizanju svesti o društvenoj odgovornosti.

Na panelu Mediji: Društveno odgovorno izveštavanje vs. poslovni interesi izdavača učestvovala je i Slađana Paunović, Prva TV, koja je za naš portal rekla: „Pitanje je koja je sad tu uloga medija. Da li je izveštavanje o određenim aktivnostima, ukazivanje na problem, podizanje svesti slično tome ili podjednako učestvovanje u određenim aktivnostima u okviru lokalne zajednice u okviru koje poslujete i u kojoj, u krajnjem slučaju, ostvarujete i profit. Praksa se menja što se tiče našeg tržišta u poslednje vreme te se sve više kompanija uključuje, a negde od samog početka ta ideja društveno odgovornog poslovanja, u smislu proaktivnog učešća i podizanje svesti je negde integrisana i u neku našu poslovnu politiku.“

Šta je još rekla Slađana Paunović, pogledajte u videu:

Pogledajte još i:

#CSRSrbija2015 Veran Matić: Neizostavni deo uspeha svakog biznisa su uspešni CSR projekti

#CSRSrbija2015 pogledajte panel „Od Davida do Golijata: Ko je sve u Srbiji društveno odgovoran i kako to radi“

#CSRSrbija2015 Milica Marković: Nova faza u CSR-u u Srbiji je sinergija malih i velikih

#CSRSrbija2015 Budimir Plavšić: Na farmere se vrši pritisak i oni su u obavezi da poštuju propise o dobrobiti životinja

#CSRSrbija2015 Pogledajte case study „Henkelova Strategija održivosti – Primeri dobre prakse u Srbiji i u Adria regiji“

#CSRSrbija2015 Pogledajte panel „Mediji: Društveno odgovorno izveštavanje vs. poslovni interesi izdavača“

#CSRSrbija2015 Danica Šmic, najstarija volonterka Crvenog krsta: Nije mi teško da pomažem, jer radim posao koji volim

#CSRSrbija2015 Jovana Mladenović: Fondacija je korak više u našem bavljenju društvenom odgovornošću

#CSRSrbija2015 Pogledajte case study „The Walk To End Breast Cancer“

#CSRSrbija2015 Filip Vukša: Govorili su mi da neće da izađu na teren po prijavi jednog balavca

#CSRSrbija2015 Nina Miloš: Na početku su ljudi mislili da se bavimo nekim teorijama zavere ili da nešto prodajemo

#CSRSrbija2015 Jovan Simić: Trudim se da me ništa ne iznenađuje, izbor je da li hoćete da pomognete ili ne

#CSRSrbija2015 Robert Čoban: Ne treba pomagati samo ljudima čiju ćete zahvalnost osetiti odmah

#CSRSrbija2015 Jasmina Gajić: Svaka 12 žena oboli od karcinoma dojke

#CSRSrbija2015 Jelena Tinska: Građanska i nacionalna svest ne postoje u Srbiji

#CSRSrbija2015 Tijana Koprivica: Društvena odgovornost treba da se integriše u sve oblasti poslovanja

#CSRSrbija2015 Rezultati anketa: U Srbiji su najugroženija deca bez roditelja, pse lutalice uglavnom zaobilazimo, a na medije najviše utiču političke stranke

#CSRSrbija2015 Pomagati drugima: Obaveza pojedinaca, kompanija i države