

Delez: Svi trpimo zbog krize, ali ne napuštamo Srbiju!
Korpe s robom na kasama su sve praznije, a pad kupovne moći građana osećaju svi trgovinski lanci. Delez: Ostajemo u Srbiji.
Kompanija Delez Srbija, u okviru koje posluju Maksi, Mini Maski i Tempo, predstavila je danas rezultate poslovanja u 2013. godini i najavom novih ulaganja u maloprodajne objekte, negirala glasine o eventulanom odlasku sa srpskog tržišta, ali i sa tržišta Bosne i Hercegovine. Iako se u izveštaju napominje gubitak od skoro 200 miliona evra, iz kompanije tvrde da se neće povući sa našeg tržišta.
„Za Delez Srbija predstavlja strateško tržište koje ima izuzetan potencijal za rast. U skladu sa tim, kompanija će nastaviti da ulaže u razvoj poslovanja i širtenje maloprodajne mreže“, kaže Džon Kiricis, generalni direktor Deleza.
„Ne bih rekao da smo preplatili Delta holdingu, ali vrednost te kupovine je formirala očekivanja koja nisu ispunjena i to se moralo knjigovodstveno urediti. Ekonomski uslovi su 2011. godine bili drugačiji. Sada je ovde vrlo teško, tako da ne ostvarujemo ono što smo očekivali, ali mi verujemo u Srbiju“, dodao je on.
Iako je zbog loše ekonomske situacije u Srbiji profit Deleza manji od planiranog, u ovoj kompaniji napominju da su kroz 118,5 miliona poseta prodavnicama, ove godine poslovali bolje nego prethodne.
U ovoj godini Delez je otvorio 17 prodavniva širom Srbije, a do kraja godine u planu je otvaranje još tri. Takođe, samo tokom 2013. godine renorvirana su 43 objekta, a u toku je i izgradnja novog distributivnog centra u Staroj Pazovi, u koji će biti uloženo oko 50 miliona evra.
Delez u Srbiji sarađuje sa 2.000 kooperanata i sa 120 lokalnih proizvođača, a 80 odsto prometa dolazi od domaćih proizvođača. Kompanija pokriva trećinu maloprodajnog tržišta u Srbiji i zapošljava više od 10 hiljada ljudi.
Inače, kompanija je tokom ove godine prestala sa radom u Crnoj Gori i Albaniji.
Izvor: Tanjug, B92, Blic