svet

septembar 15, 2014 12:15

By

#Digital2014! Nenad Milosavljević: Hashtag „#nijenjuz“ nastao je potpuno spontano

MIC_0395-610x406

Konferencija „Digital 2014“ održana u beogradskom hotelu Hyatt Regency 9. septembra okupila je medijske i telekomunikacijske lidere iz celog regiona.

Case Study „Kako je stvarnost nadmašila prodiju“ predstavio je Nenad Milosavljević, urednik satiričnog portala Njuz.net. Priznao je da „stvarnost često nadmaši parodiju, pa je sve teže izmišljati vesti“. „Ljudi sve češće ‘sumanute’, ali istinite vesti dele na društvenim mrežama uz hashtag #nijenjuz, koji je nastao potpuno spontano“, rekao je Nenad. Pogledajte ceo Case Study:

Pročitajte još i:

572 tvita sa #Digital2014, samo 3.5% negativnih!
#Digital2014! Change or Die: Preživeće samo telekomi, mediji i agencije koji budu spremni na brze i česte promene
#Digital2014: Kako je Maja Gojković citirala Stivena Džobsa na otvaranju konferencije!
#Digital2014: Dejan Ljuština: Facebook je danas veći od Coca-Cole!
#Digital2014! Ove Fredheim: Telekom operaterima veoma je teško da naplate svoje usluge

digital logo 2

Autor i foto: Life Content