svet

septembar 18, 2015 15:00

By

#Digital2015 pogledajte case study Željka Subašića „Digitalna komunikacija i analiza sentimenta u međunarodnoj korporaciji“

digital zeljko subasic

Druga po redu konferencija Digital2015, u organizaciji Color Press Group i magazina The Economist, okupila je preko dve stotine učesnika i pedeset panelista iz sveta medija, telekomunikacija, marketinga, odnosa s javnošću i biznisa.

U prepunoj sali hotela Metropol, kroz pet panela i šest studija slučaja, diskutovalo se na temu gde smo, odnosno koliko smo odmakli u svetu digitalizacije, godinu dana nakon Konferencije Digital2014.

O trendovima u telekomima, socijalnim mrežama, međunarodnoj korporaciji, korporativnoj odgovornosti, zaštiti autorskih prava, medijima, advertajzingu i digitalnoj komunikaciji diskutovali su eminetni govornici iz celog regiona.

Case Study br. 3 „Digitalna komunikacija i analiza sentimenta u međunarodnoj korporaciji“ prezentovao je Željko Subašić, vlasnik LBS TEAM agencije, konsultant i predavač u oblasti digitalne komunikacije.

O čemu je govorio poslušajte u videu:

Pogledajte još i:

Prenos kompletne konferencije iz minuta u minut pogledajte OVDE

#Digital2015 Poslušajte uvodnu reč ministra kulture Ivana Tasovca

#Digital2015: Poslušajte uvodni govor Roberta Čobana

#Digital2015 pogledajte panel „Medijski skener regiona 2015.“

#Digital2015 Poslušajte izlaganje ambasadorke Indije Narinder Chauhan

#Digital2015 poslušajte case study Dejana Ljuštine „Trendovi u telekomima – digitalizacija telekoma i odgovor na OTT“

#Digital2015 Pogledajte zašto su zombiji prekinuli konferenciju

#Digital2015 pogledajte prvi panel „Gde smo godinu dana kasnije: CEO panel lidera telekomunikacionih kompanija regiona“

#Digital2015 pogledajte case study Branislava Vujovića „Digital“

#Digital2015 pogledajte panel „Spoljna politika, međunarodni odnosi i društvene promene u eri socijalnih mreža i novih medija“