
Dugovi se gomilaju, ali za sponzorisanje se ima: Ko plati struju, dobije Čolu!
Muzička zvezda Zdravko Čolić narednih godinu dana biće zaštitno lice Elektroprivrede Srbije, a EPS će mu pomagati oko koncerata, albuma i spotova.
Vrednost sponzorskog ugovora nije objavljena, ali će ovo javno preduzeće koje je u 2010. objavilo gubitak od 3,2 milijarde dinara, redovne plaše da "obraduje DVD-om Zdravkovog koncerta sa Ušća. Generalni direktor "Elektroprivrede Srbije" Dragomir Marković koji je sa Čolićem u četvrtak postpisao ugovor, kaže da to preduzeće sklapa ugovore samo sa najboljima: "U sportu je to odbojkaška reprezentacija, a u muzici je od danas to naš najbolji pevač Zdravko Čolić. Građanima ćemo prirediti iznenađenje pred novogodišnje praznike, tako što ćemo našim redovnim platišama obezbediti ekskluzivno DVD sa Zdravkovog koncerta na Ušću. Izuzetno mi je drago što sa njim potpisujem protokol o saradnji koji je predviđen na godinu dana, ali, evo, sada vam kažem da će se on obnavljati, jer će Zdravko trajati još decenijama", rekao je Marković.
Marković mešutim nije objasnio zašto bi Javno preduzeće, koje drži najveći deo tržišta kada je reč o prodaji električne energije uopšte imalo potrebu za angažovanjem muzičke ili bilo koje zvezde u "promotivne svrhe". Na zvaničnom sajtu Elektroprivrede Srbije ne postoji čak ni vest o tome da je ugovor sa Zdravkom Čolićem potpisan. Čolić, međutim nije jedini koga EPS sponzoriše. To preduzeće i pored milionskih dugova, i konstantnih zajmova koje uzima od međunarodnih finansijkih institucija da bi obnovilo svoja postrojenja, očigledno ima novca na pretek pa je u septembru prošle godine potpisan sponorski ugovor sa fudbalskim klubom Partizan.
S obzirom na to da je reč o javnom preduzeću, sve poslovne poteze pa i ovaj poslednji mora da odobri Vlada Srbije, što za nju nije predstavljalo problem, pa čak se nije postavilo ni pitanje zašto bi gubitaši bili sponzori? S druge strane pevač Zdravko Čolić, verovatno je jedan od najinventivnijih na našoj sceni kada je reč o snalaženju oko sponzorstva i "pomoći" u prodaji muzike koju pravi.
"Ubuduće ću još revnosnije plaćati struju Prava je čast biti rame uz rame sa elitom kakva su trubači Dejana Petrovića, zlatni odbojkaši ili plivač Milorad Čavić, koje takođe podržava EPS", izjavio je Čolić nakon potpisivanja ugovora sa EPS-om.
Podsetimo, sličan ugovor potpisao je i sa drugim državnim preduzećem Telekomom Srbija koji je otkupio pola miliona diskova njegovog albuma pod nazivom "Kad pogledaš me preko ramena". U kampanji koja je urađena za MTS, pored 13 pesama na pomenutom CD-du korisinici su dobijajli i dodatnih 500 minuta za razgovore sa tri Friends & Family broja u narednih 30 dana i brojne druge pogodnosti…. Album "Kad pogledaš me preko ramena" dostupan bio i uz taj tarifni profil po ceni od 200 dinara. Nedugo kasnije isti album ponuđen je i uz prašak Duel. Čolićev producent Adis Gojak, izjavio je tada da je zahvaljujući tim marketinškim potezima album prodat u 700.000 primeraka.
Izvor: B92.net