svet

jul 1, 2011 10:40

By

Džastin Timberlejk novi direktor „Majspejsa“

Jednu od prvih društvenih mreža na svetu "Majspejs" nedavno je kupila oglašivačka kompanija "Specific Media" koja će na mesto glavnog direktora postaviti poznatog muzičara Džastina Timberlejka. Osim direktorske fotelje, Džastin će dobiti i deonice ove mreže. Novi direktor ima viziju kako da unapredi društvenu mrežu koja će, kako kaže postati "meka i medina" muzike: "Moramo da osmislimo nešto što će publici omogućiti da neometano komunicira sa zvezdama kada god to požele. Smatram da mora da postoji mesto gde će obožavaoci moći da slušaju muziku, da gledaju spotove i da se jedni sa drugima povezuju i raspravljaju. "Majspejs" ima potencijala da postane takvo mesto",  kaže vizionar Džastin Timberlejk. Novi vlasnici se nadaju da će "Majspejs" uz Džastina Timberlejka postati prava muzička mreža i da će se time vratiti na tron društvenih mreža.