
Evo koji srpski supermodeli žive američki san!
O lepoti srpskih žena moglo bi se pričati danima bez prestanka, i nije nikakvo čudo što Amerikanci smatraju da su imale sreće jer su dobile genetski džek-pot i da bi o tom fenomenu trebalo pisati školske udžbenike. S obzirom na obilje tih prirodnih „resursa“ koje poseduje od davnina, naša zemlja stekla je status odličnog modnog tržišta za pronalaženje novih lica. I pored svega toga, manekenstvo se u Srbiji smatra hobijem jer honorari koje dobijaju devojke s beogradskih pista mogu da se računaju samo kao džeparac. Tek kada ih zapazi neki dobar skaut, njihova lepota počinje zaista da vredi. Ipak, menadžeri renomiranih agencija tvrde da se bez izvesnih predispozicija ne može osvojiti svet. To se ne odnosi samo na izgled, vitku figuru i visinu, već i na mentalni sklop koji kompletira celu konstrukciju, kao i na harizmu kojom će se izdvojiti od konkurencije. Lista naših lepotica koje su modnu planetu vrtele oko prsta je dugačka. Istoriju su pisale mnoge, od Irene Mišović, „srpske Ave Gardner“ koja je osamdesetih godina uspešno radila u Parizu, preko Jelene Ivanović, koja je modni svet neodoljivo podsetila na Sindi Kraford, prelepe Marine Bukvić, egzotične Jelene Jakovljević, koja je šou-biznisom nastavila da se bavi u Dubaiju gde je osnovala porodicu, Ivane Stanković, koja je dugo bila zaštitno lice Đorđa Armanija, sve do Danijele Dimitrovske, koja je pokazala zbog čega je lepota naš najbolji izvozni proizvod.
Iako se ne ubraja u svetske modele s najvišim honorarima, Nataša Vojnović je godinama sigurnim koracima koračala svetskim modnim pistama. Uspela je da napravi sjajnu karijeru i postane zaštitno lice mnogih kuća, a o nju su se otimala i takva prezimena kao što su Armani i Valentino. Ona je, bez sumnje, najplaćenija srpska manekenka, i teško je nabrojati šta je sve radila otkako je sa šesnaest godina postala „Elitovo“ lice godine. Posle toga njena karijera razvijala se munjevitom brzinom, pa je ubrzo otišla u Pariz. Usledilo je prvo veliko slikanje, za naslovnicu „Voga“, što je bilo dovoljno da nesmetano krene do vrha Mont Everesta visoke mode. Postala je omiljeno lice Karla Lagerfelda, a dopala se i kompanijama „Guči“ ili „Luj Viton“. Našla se i u spotu Lenija Kravica, obnažena se slikala za kampanju britanskog brenda „Malberi“. Napravljen je set fotografija gde Tom Ford postepeno skida Natašu, sve dok ne ostane potpuno naga. Jedino što joj se može zameriti je činjenica da je nema na srpskoj javnoj sceni.
– Imala sam sreće da naletim na sjajne ljude, koji su moje ludilo umeli da iskoriste na pravi način. Nisam postala uspešna zato što sam bila prepredena, nego stvarna osoba koja je uvek imala hrabrosti da uradi ono što drugi nisu. Moja komunikacija s kamerom je bila magična igra, ali čista. Tek kasnije stižeš na opskurniju njujoršku igranku, to su trenuci kada ti najbolja drugarica mazne posao ili te agencija bezobzirno sabotira. Naravno da to boli, prvo plačeš, a onda shvatiš da moraš da budeš pametan. Najvažnije je da razmišljaš kako da se izvučeš iz svega toga i pobediš – objasnila je Nataša tajnu svog uspeha.
Pročitajte ceo članak OVDE.
Piše: Snežana Ilić
Foto: Life Content