
Ford premijerno izložio nove modele za evropsko tržište
Na nedavno završenom auto-salonu u Parizu, Ford je izložio modele za evropsko tržište, a premijeru su imali novi S-MAX i restilizovani C-MAX.
Ford S-MAX
Ford S-MAXGodinu dana nakon što je u Frankfurtu predstavio konceptnu verziju, Ford je u Parizu prikazao produkcijski S-MAX druge generacije.
Kao i većina novih modela koje Ford nudi na evropskom tržištu, i novi S-MAX ima karakterističnu trapezoidnu masku i prepoznatljive izduženi farovi.
Ford S-MAX
Ford će kupcima ponuditi i neke praktične funkcije, poput elektrosklopivih naslona sedišta u drugom i trećem redu, kao i „hends-fri“ otvaranje vrata prtljažnika, koje ovaj proizvođač prvi put primenio na modelu Kuga.
S-MAX je opremljen i novim bočnim vazdušnim jastucima pozadi, električno podesivim upravljačem i sedištima sa funkcijom grejanja/hlađenja i masažerom.
Ford nije zvanično objavio detalje o pogonskim jedinicama, a očekuje se da će se među njima naći i nekoliko varijanti 2.0 litarskog TDCI dizelaša sa u kombinaciji sa šestostepenim manuelnim ili automatskim menjačem sa duplim kvačilom.
Kada je reč o benzincima, kupcima će na raspolaganju biti 1.5 litarski i 2.0 litarski EcoBoost motori.
Novi S-MAX stiže u prodajne salone 2015. godine, kada će biti poznata i njegova cena.
Ford Grand C-MAX
U Parizu su izloženi unapređeni Ford C-MAX i Grand C-MAX za 2015. Dva Fordova mini-van vozila prošla su kroz niz vizuelnih i mehaničkih promena, među kojima je najupadljivija nova maska hladnjaka, a najznačajnija novi dizel motor.
Velika prednja maska, zbog koje je C-MAX imao agresivniji izgled, smanjena je, preoblikovana po ugledu na najnoviju generaciju Fordovih modela, i izmeštena na poziciju između farova.
Zbog toga je restilizovan čitav branik, a preoblikovani su i farovi koji sada imaju dopadljiviji dizajn.
Na raspolaganju je i novim multimedijalni sistem SYNC 2, koji je debitovao u restilizovanom Focusu. Uz njega dolazi osmoinčni ekran osetljiv na dodir, koji je zamenio jedan broj dugmića u kabini. Pored toga, redizajniran je i volan, ali i komande klima uređaja.
Uz neizbežne nove materijale i dezene sedišta, Ford je unapredio i zvučnu izolaciju i smanjio vibracije u kabini tokom vožnje, naročito u verzijama sa dizel motorima.
Ford C-MAX i Grand C-MAX biće dostupni sa novim 1.5 litarskim TDCi dizelašem sa 120 ks i poboljšanim 2.0 litarskim TDCi motorom, u verzijama sa 140 ks i 163 ks.
Paletu benzinaca sačinjavaće 1.0 litarski EcoBoost sa 100 ks i 125, ks, kao i 1.5 litarski EcoBoost motor u varijantama od 150 ks i 180 ks. Ford je saopštio i da je na modelima za 2015. unapredio i upravljački sistem i sistem oslanjanja.
U ponudi je i MyKey tehnologija koja vlasnicima omogućava da pomoću podešavanja kontakt ključa ograniče maksimalnu brzinu vozila, jačinu ozvučenja i slično, kako bi se povećala bezbednost u vožnji kada automobilom upravljaju mlađe osobe bez velikog vozačkog iskustva.
Autor: Life Content