

Gillette predstavio uzbudljiv derbi meč sezone
Gillette je večeras organizovao uzbudljivi derbi u brijanju između popularnih fudbalera Saše Markovića (Partizan) i Predraga Rajkovića (Crvena Zvezda). Ovaj događaj organizovan je povodom lansiranja nove ograničene serije Gillette brijača sa zastavom Brazila koji slave najbolje fudbalere sveta i nacionalne timove i pokazuju da su oni, kao i njihovi navijači, sačinjeni od čelika, u bojama svoje zemlje.
Prisutni gosti bili su iznenađeni kada su shvatili da to nije tipičan fudbalski meč, već veoma uzbudljiv derbi u brijanju. Jedan od naših najčuvenijih sportskih komentatora, Milan Bošković, uživo je komentarisao Sašino i Predragovo brijanje, učinivši ovaj derbi još uzbudljivijim i jedinstvenijim.
“Kroz karijeru sam naučio da najbolji učinak dolazi kada uložite svu svoju snagu i hrabrost i date sve od sebe da pobedite, kakve god da su vam šanse, kakav god da je rezultat, teren, protivnik”, rekao je Saša Marković.
Predrag Rajković: “Unutrašnja snaga usađena je u svakog muškarca i ništa me ne motiviše više od posvećenosti i predanosti srpskih navijača kada pokazuju boje svoje zemlje, ne samo za naš tim, već i za lepotu fudbala uopšte. Gillette je brend koji deli moju rešenost i odlučnost da budem najbolji i znam da zajedno možemo da pokažemo svim muškarcima da najbolji učinak dolazi kada ojačate Čeličnu snagu koja je u vama .”
Navijači i sportisti sada mogu da postignu izvanredno brijanje zahvaljujući čeličnim Gillette oštricama, pokazujući istovremeno strast i lojalnost svom timu bojama na drški brijača.
Nova ograničena serija Gillette Brazil brijača dostupna je u ProGlide, MACH3 i Blue3 serijama. Gillette zna da ništa nije važnije od fudbala. Novi brijači iz ograničene serije su svakodnevna afirmacija nacije koja ponosno stoji iza svojih igrača – noseći spolja njihove boje, a Čeličnu snagu iznutra. Sada navijači mogu da pokažu te boje tokom svoje svakodnevne rutine brijanja brijačem koji muškarcu pomaže da započne svaki dan dobrim izgledom i osećajem, istovremeno potvrđujući strast prema svom timu.
Gillette Fusion ProGlide sadrži fine, tanke oštrice i sloj lubrikanta koji mu omogućava da potpuno glatko klizi po koži.
Gillette® Brazil ograničena serija brijača dostupna je u lokalnim maloprodajnim objektima određeni vremenski period.
O sportskom nasleđu Brenda Gillette
Početkom 1900-tih, Gillette je imao viziju vrednosti povezivanja brenda sa popularnim sportovima i vrhunskim sportistima. Ovo je bila ključna strategija koja je pomogla kompaniji da izraste u svetskog lidera u kategoriji muškog brijanja. Gillette je ušao u mnoge američke domove putem istorijskog televizijskog prenosa programa Gillette Cavalcade of Sports. Tokom godina Gillette je uspostavio autorske događaje u Sjedinjenim Američkim Državama kao što su Šampionati u boksu, prvenstva u američkom fudbalu, Liga šampiona u bejzbolu, PGA Tour® i Kentaki Derbi. Gillette je sponzorisao međunarodne događaje poput FIFA Svetskog kupa, Ragbi, Gillette Kup u Kriketu i Formulu 1. 2002. godine Gillette je objavio ugovor o ekskluzivnom pravu da daju ime stadionu trostrukih šampiona Super Bowl-a, tima New England Patriots iz Nacionalne fudbalske lige. Sredinom 2000-tih brend Gillette je nastavio svoje inovativne marketing programe sa međunarodnim sportskim zvezdama iz celog sveta. Danas, Gillette nastavlja tradiciju svog sportskog nasleđa kroz programe marketinga u sportu implementirane u mnoge delove sveta kroz sponzorstvo Olimpijskih igara koje su trenutno najaktuelnija sportska inicijativa. Tokom Olimpijskih igara u Londonu 2012, Gillette je osvario partnerstvo sa 24 sportista iz celog sveta.
Autor: Life Content