Goca Lazarević o estetskim korekcijama svet portal
Svet

November 18, 2023 18:15

By

Goca Lazarević na meti kritika zbog svog izgleda, niko se nije nadao da će baš ovako reagovati

Goca Lazarević kritike na račun izgleda ne shvata ozbiljno

Goca Lazarević važi za jednu od najuspešnijih pevačica narodne muzike na našem prostoru, njen izgled i energija posebne plene, pa često mnogi ne mogu da poveruju da je na pragu osme decenije. Na njenom mladalačkom izgledu mogu joj pozavideti i koleginice koje su duplo mlađe.

Goca Lazarević kritike svet portal svet tabloid

Ata images

Goca Lazarević kritike ne shvata ozbiljno

Pevačica se na jednom prestoničkom događaju pojavila i odgovarala na pitanja novinara pa je otkrila razloge zašto se ne pojavljuje često na crvenom tepihu i kako reaguje na negativne komentare ako ih dobija. Rekla je i da joj javni događaji ne predstavljaju takvo zadovoljstvo kao ranije dok je bila mlađa. Goca je rekla da su sada druga vremena i nikoga nije briga kakvu je neko pesmu snimio već je bitno da se napravi neki pogrešan potez i da se time stvori kontra reklama i zbog takvih stvari ne voli previše da se pojavljuje na javnim događajima.

“Kad sam bila početnica volela sam crvene tepihe i gala događaje, a sad mi je to skoro pa neprijatna obaveza. Ove godine biće 50 godina kako se ovim poslom bavim, stalno sam pred kamerama, kada je veliki broj zvanica i medija, treba nešto specijalno da obučeš, ali meni je normalno da se obučem skroz „kežual”, jer sam stalno pred kamerama. Kad gledam koliko novca bacaju neke žene na haljine, ja ih gledam sa čuđenjem, kod mene te priče nema” – rekla je pevačica.

ata images

Poznata pevačica je istakla da je sasvim normalno da se ne dopadnete svima i ne treba svima da se dopadnete, a ona je imala sreću jer smatra da nikad nikog nije iritirala svojom pojavom niti je bila previše upadljiva. Goca lazarević kritike ne shvata zlonamerno, ali priznaje da ako se i desi negativan komentar to uglavnom bude od ženskog dela populacije.

“Retko, ali se dogodi da poneka žena u izvesnim godinama napiše: „Bogami, ne možeš godine da vratiš, šta ti treba taj mladalački stajling?” Onda ja pogledam njen profil, samo zaćutim i ništa. To vam obično kaže neko ko ima 120 kilograma” – rekla je tada za medije.

AUTOR: SVET

IZVOR: 24sedam.rs