

„Grand magazin“ istražuje: Kako je došlo do toga da praznici postanu sinonim za kupovinu?
Sezona praznika počinje a sa njom i šoping groznica što je inspirisalo voditeljski duo koji čine Katarina Obradović i Goran Jovanović da u petak u Grand magazinu istraže kako je došlo do toga da ova dva pojma postanu neraskidivo vezana.
Da li je praznična euforija i velika potrošnja novca prirodna ili nam je tokom godina postala uslovni refleks, koliko je posledica ljudske potrebe a koliko nam je nametnuta kampanjom velikih kompanija, gde šoping postaje opsesija i zavisnost a šta je prava srž praznika pokušaće da istraže urednici emisije sa doktorom žurnalistike i predsednicom kompanije „Miss Yu“ Vesnom De Vinčom i marketinškim stručnjakom Željkom Vojinovićem koji će otkriti i svoje planove za sledeću godinu ali i ispričati razne zanimljivosti iz svojih bogatih karijera.
O potrošnji, praznicima, karijeri i tome kako napraviti hit pričaće najpoznatiji tekstopisac na Balkanu Marina Tucaković i hitmejker Damir Handanović, a novu pesmu predstaviće i mladi pevač i učesnik „Zvezda Granda“ Miloš Vujanović.
„Grand magazin“ počinje u petak tačno u podne na Grand televiziji.