

Hit i neverica: Evo koje zadrugarke imaju više pregleda nego pesma Lune Đogani!
Luna Đogani je pre dve nedelje otpočela muzičku karijeru, a njen muzički prvenac „Deveti krug“ je izazvao veliku pažnju na društvenim mrežama.
U naznačenom periodu je rijaliti zvezda zabeležila preko šest miliona pregleda, što je i te kako pohvalno, ali se pojedini korisnici Tvitera ne slažu sa tom konstatacijom.
Naime, oni su ukazali na to da pojedini klipovi iz „Zadruge“ imaju znatno više pregleda sami po sebi nego spot koji je doživeo raznorazne vidove promocije.
Primera radi, Ana Korać koja se presvlači na imanju u Šimanovcima ima čak 39 miliona pregleda, što je, mimo poređenja sa Đoganijevom, zapravo više pregleda nego što imaju mnogi domaći spotovi.
Sa druge strane, dve akcije Mine Vrbaški ispod „jorgan-planine“ beleže čak 20, odnosno 17 miliona pregleda.
https://svet-scandal.rs/vesti/o-ovoj-recenici-lune-dogani-ce-se-jos-dugo-pricati-blogerka-opet-iznenadila-sve/