Rak

22.06-22.07

Dnevni horoskop za dan 15.06.2021.

Posao: Očekuje vas prilika za novi posao. Pred vama je odlična faza u kojoj možete da ostvarite svoje ambicije.

Ljubav: Moguće je da vam se dopada osoba koja nije sasvim slobodna ili ima neku tajnu.

Zdravlje: Osećate se generalno dobro.

Nedeljni horoskop za period: 14.06.2021. - 20.06.2021.

Posao: Možete da očekujete poboljšanje materijalne situacije preko nasledstva, odštete i tome sl.

Ljubav: Kada je u pitanju ljubav sa voljenom osobom imate nestabilan odnos i muči vas ljubomora.

Zdravlje: Na polju zdravlja su mogući problemi sa nestabilnim hormonima, štitnom i limfnom žlezdom kao i teobe vezane za urogenitalni trakt i reproduktivne organe pogotovo.

Mesečni horoskop za jun 2021.

Posao: Rak ima sreće kada je posao u pitanju jer mu njegova neiscrpna energija neće dati mira i stalan rad. Važno je biti aktivan, ali žurba će učiniti svoje i nećete imati vremena za sebe. Druga polovina meseca može biti pomalo loša i kada su novac, finansije i ulaganja u pitanju. Sve se dešava sa razlogom jer morate napraviti radikalnu promenu, posebno morate postaviti stabilne temelje sa nadređenima. U sukobu ste sa autoritetom i to nije dobro za dalji poslovni angažman. Sarađujte sa vatrenim znakovima, posebno sa Strelcem ili Ovnom koji mogu biti od velike pomoći.

Ljubav: Za Rakove u braku ili vezi, stanje na emotivnom nebu se poboljšava. Verovatno ste imali noći i dane koji su bili hladni i prazni bez reči, ali se sada situacija menja i vi možete polako da uđete u stabilniji period. Za one koji su sami, mesec jun može biti veliki izazov jer novu ljubav srećete negde daleko. Verovatno ćete provoditi dane i sate na internetu i tražiti idealnu ljubav ili ćete zbog posla putovati i upoznati nekog ko će vas zainteresovati. Lepi i romantični trenuci su pred svim pripadnicima ovog sazvežđa i trebalo bi da uživaju.

Zdravlje: Planete u junu će Raku omogućiti više aktivnosti ili bar potrebu da se aktivirate. Iako ste neko ko konzumira mnogo hrane, posebno slatko, moraćete taj višak šećera da izbacite na aktivniji način, nikako sedenjem i grickanjem ispred televizora. Zelenu, žutu i narandžastu hranu uvrstite u svoj jelovnik, posebno kupus, praziluk i brokoli a od voća narandže, jabuke i banane.