

I Fejsbuk uvodi „dislajk“
Posle višegodišnjeg razmišljanja, izgleda da je Fejsbuk samo nekoliko koraka od uvođenja „dislajk“ opcije na svom sajtu.
Osnivač Fejsbuka Mark Zakerberg je danas na sastanku u sedištu kompanije izjavio da u sledećim mesecima planiraju da uvedu opciju „ne sviđa mi se“, uz postojeću varijantu „sviđa mi se“. Zakerberg je istakao da će ta mogućnost podstaći korisnike da iskažu svoje emocije, dok su dosad imali samo jednu opciju.
„Korisnici me godinama ispituju o uvođenu dislajk opcije. Danas je zaista poseban dan jer konačno mogu da potvrdim da radimo na tome i da će dislajk uskoro biti dostupan“, izjavio je Zakerberg i dodao:
„Nije svaki trenutak dobar za opciju „ne sviđa mi se“. Na primer, ako delite sadržaj kao što su vest o izbegličkoj krizi ili status o smrti nekoga iz porodice, nije baš najprijatnije lajkovati takav sadržaj, a ni dislajkovati. Smatram ipak da je korisnicima bitno da imaju više opcija“.
Ovu vrstu „ocene sadržaja“ na društvenim mrežama već godinama viđamo na nekim drugim servisima poput Jutjuba, pa se taj potez čini kao logično rešenje, piše sajt Mashable.