
Istraživanje portala svet.rs: Lepa Brena ume da se reklamira „za sve pare“!
Iako su mediji dušu dali za reklamiranje naših zvezda, a i onih koje to nisu, postavlja se pitanje, da li to, u ovom slučaju pevačice, rade smišljeno ili stihijski? Koliko je zaista Lepa Brena ili Nataša Bekvalac uložila u svoj PR, ako ga uopšte ima, te da li je i svaki tekst koji se pojavi u novinama ili na internetu pripomogao njihovoj „popularnosti”? Izgleda da nije sve kako nam se čini! Očigledno je da nije svaki tekst, ma kakav bio, dobra reklama ili marketinški potez, a o tome najbolje svedoči naše malo istraživanje koje smo sproveli uz pomoć „Naslovi internet kliping servisa”. Tokom ovog istraživanja obrađeno je više od 200 članaka koji su sakupljeni sa preko 90 sajtova srpskog interneta! Rezultati će vas svakako iznenaditi, barem nas jesu!
Autor: Copyright „Svet.rs“