
Ivana Stanišić na „Tvitomaniji“ govorila o formuli uspeha portala CPG!
Tvitomanija (ili kako je interno nazvana – Tvitoslavija), najveća regionalna konferencija o društvenim mrežama, od 8. do 12. maja u Novom Vinodolskom okupila je oko 600 učesnika iz cele regije kako bi se edukovali o savremenim upotrebama interneta, razmenili ideje i iskustva i povezali se sa stručnjacima koji svoj imidž unapređuju putem društvenih mreža.
„Tvitomanija, kao najveća konferencija o društvenim mrežama u regionu uspela da ponovo sagradi neke ‘mostove’, koji su bili srušeni na neki drugi način pre mnogo godina“, rekao je direktor konferencije, Zoran Torbica.
Tokom tri dana, koliko je trajao program konferencije, na tri scene, više od 100 predavača je razmatralo prednosti i mane korišćenja društvenih mreža u politici, novinarstvu, turizmu, kao i o benefitima koje kompanijama donosi aktivno i kvalitetno prisustvo na platformama Tviter, Fejsbuk, Jutjub, Instagram, Forskver, Pinterest, Tamblr i drugih.
„Tviter je, kao društvena mreža, uspeo da poveže ljude koji imaju razvijen biznis i okrenuti su ozbiljnijem načinu komuniciranja“, smatra hrvatska pevačica i aktivna tviterašica, Nina Badrić.
Najviše se pričalo o upotrebi Tvitera kao medijskog kanala i sve većoj brzini komuniciranja i informisanja, međutim, zaključak rasprave je bio da će proći još dosta vremena pre nego što mediji počnu da liče na one za Zapada. Zaključak cele konferencije je da treba biti gde su svi, a to je definitivno na društvenim mrežama.
Kompaniju Color Press Group predstavljala je Ivana Stanišić, direktor firme Net Media, koja je održala case pod nazivom „Ding-dong! The Witch is dead“, tokom kog je pričala o tome kako je unutar velike izdavačke kuće, u kojoj su gotovo svi 20 godina navikli da razmišljaju oflajn – bilo nametnuti onlajn pristup pogleda na informacije, ekskluzive, fotografije, način rada, te otkrila sa čime se suočavaju urednici onlajn portala CPG danas i koji su problemi, i pored konstantnog rasta poseta i prihoda od oglašavanja.
„Print neće ‘izumreti’, ali budućnost izdavaštva definitivno je onlajn. Čitaoci žele brže informacije, da saznaju šta se dešava upravo sada, a ne šta se desilo juče i žele mogućnost da odmah iskažu šta misle o vesti koju su pročitali. Onlajn mediji dali su onima koji su nekada bili samo pasivna publika priliku da se i njihov glas čuje“, između ostalog ispričala je Ivana Stanišić.
Organizatori najavljuju sličnu konferenciju krajem godine, pošto se pokazalo ogromno interesovanje u sferi „online“ poslovanja.
Autor: Life Content
Foto: Mario Poje, Nenad Pavlović