svet

април 3, 2015 14:13

By

Kako funkcioniše digitalni marketing u zemlji analognih „decision makera“?

Ad-spending-in-US-2014-2018

Globalni trendovi godinama unazad govore o sve većoj dominaciji trošenja novca na digitalne formate u odnosu na klasične medije (štampa, radio, TV, out-door). U Velikoj Britaniji očekuje se da do 2018. digital sa sadašnjih 47.5 skoči na 55.1%, a mobilno oglašavanje će biti čak 35.5%. Dnevne novine će do 2018. pasti na 10.7%, magazini na 3.9%, a TV sa sadašnjih 25% na 22%.

U SAD su podaci nešto bolji po tradicionalne medije ali takođe pokazuju identičan trend (vidi grafikon).

Sa druge strane, svedoci smo da je u Srbiji ovaj trend mnogo sporiji, a kada je reč o političkim kampanjama ili uticaju da i dalje vodeću ulogu imaju štampani mediji i TV-stanice i pored činjenice da se političke partije trude da angažuju armije „botova“ za ispisivanje fejk-komentara ili „udaranje pluseva i minusa“.

Kako izgleda baviti se online-marketingom u zemlji i regionu u kojem većina onih koji odlučuju u trošenju novca i dalje razmišlja „analogno“. Na panelu o ovoj temi koji će se na konferenciji „Nova energija“ održati u četvrtak 30. aprila govoriće: Borislav Miljanovič, Represent; Ivan Bildi, Marketing Online; Vladimir Aranđelović, Direct Media; Vladimir Zarić, Leo Burnet; Aleksandra Radujko, New Media Team; Daniel Ackermann, Degordian.

Kakvi se trendovi očekuju kada je reč o budžetima i formama online-oglašavanja u godini koja je započela, kako funkcioniše online-PR, šta se dešava sa političkim kampanjama na digitalu – samo su neke od tema ovog panela!

Detalje o programu i prijavi možete da pogledate na: www.novaenergija.rs


AUTOR: life content