svet

март 23, 2015 21:27

By

Knjaz Miloš Escape room avantura

knjaz-milos-1

Nakon „Mineralizacije Srbije“ kroz video projekciju u pokretu, „Knjaz Miloš“ nastavlja kampanju „Kralj minerala“ prateći svetske trendove. Za ekipe sastavljene od predstavnika medijskih kuća i poznatih ličnosti kompanija je pripremila poseban doživljaj i organizovala popularnu igru „Escape room“. Svoju snalažljivost testirali su timovi Marina Kotevski – Attica Media, Aleksa Jelić –  TV Pink,  Ivan Mihailović – Color Press Grupa – Bazar, zatim tim Tamara Paunović – Puls – Progressive, kao i tim Petar Benčina – Adria Media.

knjaz-milos-6

Igra „Escape room“ osmišljena je tako da takmičari, prateći zagonetne tragove u ograničenom vremenskom periodu, pronađu način da deaktiviraju bombu i izađu iz sobe. Knjaz je dodao nekoliko prepreka kako bi takmičari otkrili i poneli iz sobe i pet minerala koji čine Knjazovu balansiranu kompoziciju Kralja minerala (Na, K, SiO2, Mg i Ca).

knjaz-milos-7

Aleksa Jelić i Marina Kotevski bili su oduševljeni Knjaz escape room iskustvom, dok su Tamara Paunović, Ivan Mihailović i Petar Benčina sigurni da će se uskoro oprobati ponovo u sličnom izazovu.

knjaz-milos-2

Prvobitna online igra „Escape room“ je vrlo brzo postala svetski fenomen, realni doživljaj u kojem se oprobalo oko 10 miliona ljudi u svetu, a veoma mali procenat učesnika uspeo da pronađe sve tragove i izađe iz sobe bez pomoći sa strane, što je cilj igre.

 


IZVOR: svet.rs

FOTO: svet.rs