
#Digital2014! Ljubiša Lukić: Svaki vlasnik ima „urođenu manu“ da preteruje sa snagom svog medija
Konferencija „Digital 2014“ održana u beogradskom hotelu Hyatt Regency 9. septembra okupila je medijske i telekomunikacijske lidere iz celog regiona.
Tokom prvog Case Study-ja pod nazivom „Integrisanim oditom do većih oglasnih potencijala u Srbiji i svetu“, prisutnima s eobratio Ljubiša Lukić, direktor ABC Srbija, koji je govorio o novim trendovima iz ove oblasti.
„Svaki vlasnik medija ima ‘urođenu manu’ da preteruje sa snagom svog medija“, rekao je on, a o čemu je još pričao pogledajte u video snimku koji vam rpikazujemo:
Pročitajte još i:
572 tvita sa #Digital2014, samo 3.5% negativnih!
#Digital2014! Change or Die: Preživeće samo telekomi, mediji i agencije koji budu spremni na brze i česte promene
#Digital2014: Kako je Maja Gojković citirala Stivena Džobsa na otvaranju konferencije!
#Digital2014: Dejan Ljuština: Facebook je danas veći od Coca-Cole!
#Digital2014! Ove Fredheim: Telekom operaterima veoma je teško da naplate svoje usluge
Autor i foto: Life Content