svet

maj 22, 2010 16:33

By

Marija Kilibarda: Ne mora da igra „Bingo“ da bi putovala

Marija Kilibarda, koja je šarmirala javnost ulogom voditeljke igre na sreću „Bingo“ i donela radost u mnoge domove širom Srbije, odlučila je da se okuša u novoj poslovnoj sferi. Ljubav prema putovanjima i upoznavanju različitih kultura, navela je našu poznatu voditeljku da svoju radoznalost i istraživački duh pretoči u novi poslovni angažman u kome će zablistati u novoj ulozi: promoterke putovanja. Tim povodom, voditeljka je sa predstavnicima turističke agencije CMC potpisala ugovor o poslovnoj saradnji u okviru koje će u narednom periodu u javnosti promovisati putovanja kao kulturnu i životnu potrebu savremenog čoveka. „Svima je poznato koliko smo u poteklim decenijama bili uskraćeni što se putovanja tiče. Ratovi, sankcije i svojevrsna izolacija učinili su da mnogi od nas nisu bili u mogućnosti da sebi priušte zadovoljstvo koje putovanja donose. Ovo se posebno odnosi na mlađu generaciju koja je tek sada, nakon ukidanaja viza, u prilici da bolje upozna lepotu i raznolikost drugih kultura“, istakla je Marija. Na pitanje čime se još rukovodila pri odluci da se okuša i u poslu promoterke, Marija kaže: „Imam visoke kriterijume i očekivanja kada biram turističke aranžmane. Znam koliko je danas truda potrebno da se zaradi novac, pa želim da agencija koju izaberem opravda moje poverenje. U turističkoj agenciji CMC prepoznala sam profesionalnost i kvalitet, a to kažem i na osnovu ličnog iskustva jer sam preko ove agencije već putovala u Dubai, na Kubu i Zlatibor“. Marija ističe da će se posebno truditi da domaće turističke destinacije dobiju što više posetilaca. Ona smatra da ćemo svoju zemlju i druge kulture najbolje upoznati putujući. „Putovanja će nas oplemeniti i podsetiti da poštujemo različitosti i uživamo u njihovom bogatstvu“, rekla je Marija.

Autor: „Svet“