svet

oktobar 7, 2013 20:45

By

“McCann Parobrodiranje”: Advertajzing kao deo popularne kulture

advertajzing

„McCann Parobrodiranje“ predstavlja saradnju Ustanove kulture Gradske opštine Stari grad „Parobrod“ i kreativne agencije „McCann Beograd“. Osmišljena je kao partnerstvo i svojevrsni medijski eksperiment u promovisanju onoga što advertajzing čini delom popularne kulture u svetu.

U nizu programa koji nas očekuju, prva je izložba tipografija pod nazivom „McCann slobodnim stilom“ koju posetioci UK Parobrod mogu da vide već od danas, a u sredu, 9. oktobra sa početkom u 19 časova, biće organizovano donatorsko veče na kojem će posetioci biti pozvani da kupovinom nekog od izloženih radova pomognu prikupljanju sredstava za humanitarnu akciju kupovine pasa vodiča za slepe i slabovide osobe Udruženja „Beli štap“.

advertajzing 2

Izvršni producent UK Parobrod Zlatko Crnogorac ističe da prisustvujemo završetku tranzicije tzv. insitucionalnih ustanova kulture. Više niko ne može da se oslanja samo na budžetsko finanasiranje i potrebno je partnerstvo javnog i privatnog sektora, pogotovo kada je reč o kulturnim ustanovama. Kreativna industrija u Srbiji, poslednji je vitalni kreativni sektor ovog društva kaže Crnogorac i dodaje: „U njenom okrilju su brojni pojedinci koji su u kancelariji Klark Kent, a u svoje slobodno vreme pravi Supermeni sopstvenih umetničkih afiniteta.“

Svoje radove na izložbi predstaviće dizajneri zaposleni u agenciji „McCann Beograd“: Marko Prokić, Petar Pavlov, Lidija Milovanović, Mladen Milašinović, Nataša Radosavljević, Nenad Dodić, Marija Milanković, Jelena Grahovac, Neda Petković, Miloš Vuković, Tereza Cenić, Jelena Atanasovski i Ana Banduka.

advertajzing 3

„Upravo ti talentovani pojedinci su tačka spajanja agencije McCann Beograd kao njihovog profesionalnog okvira i UK Parobroda kao kulturnog prostora“, kaže Olivera Perković, direktorka jedne od vodećih kreativnih agencija u zemlji i naglašava da se saradnja između kulturnih ustanova i kreativnih agencija nameće prirodno. „Doživljavamo to kao prostor da izrazimo svoju kreativnost, povežemo se sa ljudima koji su aktivni u najrazličitijim oblastima kulture i umetnosti. U povezivanju pozitivnih uticaja leži ideja saradnje naše agencije i Parobroda. Izložba tipografija pod nazivom „McCann slobodnim stilom“ je prvi od sadržaja koji zajednički realizujemo – a humaniratni karakter ove izložbe je samo dodatni element u prilog pozitivnim uticajima“, objasnila je Olivera.

Izložba „McCann slobodnim stilom“ biće otvorena do nedelje, 13. oktobra.

advertajzing 4

Izvor: B92