

#MediaMarket2015 Aleksandra Radujko: Uzimajući u obzir sve društvene okolnosti, odnosi medija i PR-ova su sasvim u redu
Od 28. oktobra do nedelje 1. novembra u okviru Sajma knjiga koji okuplja svake godine 150.000 posetilaca, prvi put je organizovan Media Market koji će okupiti najveće medijske kuće, izdavače, marketinške agencije…
Na štandu Color Press Grupe, u hali 3 Beogradskog sajma, svaki dan su se sa čitaocima družili urednici jednog od magazina CPG kao i njihovi gosti: modni kreatori i stilisti, youtuberi, pisci, nutricionisti, lekari i mnogi drugi.
Trećeg dana Media Marketa, Color Press Grupa organizovala je dve panel diskusije.
Na panelu „ŠTA NAM NEDOSTAJE I ZAŠTO TO NEMAMO: Medijske i PR-agencije o svom odnosu s medijima“ učestvovala je i Aleksandra Radujko, New Media Team, koja je za naš portal rekla:
„Meni se čini da je u principu sve u redu. Naravno da prostor za unaprđenje saradnje, ja konkretno govorim o PR agencijama i medija, uvek postoji. Ali, mislim da, uzimajući u obzir sve okolnosti koje se trenutno dešavaju u medijima, uzimajući u obzir ukupno tržište, uzimajući u obzir potrebe klijenata i veoma često zahteve klijenata, mislim da je to sve u redu…“
Šta je još rekla Radujko, poslušajte:
Pogledajte još i:
#MediaMarket2015: Poslednjeg dana na štandu CPG-a publika se družila sa autorima ljubavnih romana
Treći dan Media Marketa: Na štandu Color Press Grupe paneli o budućnosti medija
CPG na Sajmu knjiga: Drugog dana posetioci se družili sa fotografima
CPG na sajmu knjiga: Prvog dana tinejdžeri se družili sa redakcijom magazina „Bravo“ i „ScreenFun“