svet

jun 21, 2014 17:16

By

Nek su im rekli: Francuska „naredila“ svojim građanima da budu ljubazniji prema turistima!

ID-10036226
Francuska želi da privuče još turista, kako bi njihov broj na godišnjem nivou bio veći od 100 miliona.

Iz tog razloga, građanima je poručeno da budu bolji domaćini i prijateljski se ophode prema posetiocima.

Francuska planira da se na taj način oslobodi reputacije „mrzovoljnog“ domaćina, rekao je Flor Pelerin, ministar trgovine.

Francuski ministar finansija Loren Fabiu dodao je da je „logika jednostavna; nesrećan turista je turista koji se nikad neće vratiti“.

– Turizam nije zabava ili sekundarna stvar. Ulozi su isti kao i u izvozu. Često mešamo pružanje usluga sa servilnošću. Zemlja mora da povrati osećaj gostoprimstva – rekao je Pelerin.

Inače, Francuska je najposećenija zemlja na svetu koja je 2012. privukla 83 miliona turista. Međutim, tamošnja vlada planira da taj broj naredne godine bude 100 miliona.

Nacionalni turistički akcioni plan definisan je nakon što je više međunarodnih istraživanja pokazalo da je Pariz jedno od najnegostoljubivijih mesta prema strancima.

Prošle godine je Pariski turistički bord izdao „priručnik pristojnosti“, kako bi pomogao radnicima u turističkoj industriji da poprave reputaciju.

U njemu piše da Britanci vole „personalizovanu uslugu“ i doručkuju između 7.30 i 8.30 sati.

Kinezi traže luksuzna dobra i vole da im se ljudi obraćaju s osmehom, dok Amerikanci uživaju u efikasnoj i brzoj usluzi i tečnom engleskom.

Špance oduševljava dobijanje besplatnih stvari i večeraju između 21 i 23 sata, dok Nemci cene čistoću i čvrsto rukovanje.

Belgijanci vole jeftine hotele i bežični internet, dok je Italijanima važno da njihova deca dobijaju dovoljno pažnje. Japanci su nesigurni, nikad se ne žale i često se klanjaju, dok Holanđani kao i Španci, vole besplatne stvari.

Pariz je pokušao da sprovede sličnu kampanju pre tri godine angažujući „ambasadore osmeha“ da budu prijateljski nastrojeni prema posetiocima kod glavnih atrakcija grada.

Izvor: Daily Mail
Foto: Freedigitalphotos.net