

Ninamedia: Nova aplikacija za praćenje društvenih mreža
Ninamedia proizvela je aplikaciju Buzz Monitoring za praćenje društvenih mreža. Proizvod je revolucionaran na našem, ali i regionalnom tržištu i sa njegovom upotrebom ne postoji ni jedan segment javnosti koji nije pokriven!
Buzz Monitor je revolucionarni proizvod koji je kompanija Ninamedia ponudila danas svojim korisnicima. Reč je o aplikaciji koja omogućava korisnicima da na lak i brz način dođu do informacija od značaja koje se pojavljuju na globalnim društvenim mrežama poput Fabebooka i Twitera. Pored toga, ovaj proizvod nudi i pretragu svih informacija na lokalnim portalima unutar vesti, ali i na komentarima koji se odnose na određenu vest. Praćenje se odvija u realnom vremenu gde korisnik dobija izveštaj po ključnoj reči, a kada ga dobije može otići automatski i pogledati gde se ta informacija nalazi, ko je napisao na društvenoj mreži i kada tačno, te može pratiti i diskusiju koja se odvija nakon toga. Sve je ispraćeno i anlitičkim presecima, grafičkom i anlitičkom obradom. Aplikacija u velikoj meri uspeva izdvojiti demografiju korisnika mreža.
Aplikacija je savremena i veoma jednostavno se koristi, te je samim tim dostupna kompanijama, ali i pojedincima koji su aktivni na društvenim mrežama.
Pojavljivanjem ovog proizvoda na tržištu Srbije zaista je još jednom dokazano da možemo biti konkurentni svetskim agencijama koje još uvek nemaju ovakav proizvod i već su se zainteresovale da ga koriste, ali neke i da ga otkupe.
Buzz Monitoring aplikacija rešenje je koje su osmislili i realizovali domaći programeri koji rade za poznate brendove u inostranstvu, a sada su osmislili aplikaciju koja je srpska, koja je već postala konkurentna na tržištu i od koje se očekuje da osvoji inostrano tržište.
Društvene mreže doživljavaju ekspanziju poslednjih godina i sve više ljudi se informiše preko njih gde tradicionalni mediji polako gube svoju lidersku poziciju. Sa tim u vezi marketinški i PR stručnjaci su pojavu ovog proizvoda doživeli kao veliku pomoć u obavljanju svakodnevnih poslova jer više ne postoji ni jedan segment javnosti koji nije pokriven.