
„Noć reklamoždera“ posle Beograda i u Novom Sadu
Novogodišnja ”The best off” Noć Reklamoždera je naziv ovogodišnje noći, koja se po prvi put organizuje u "Spensu" u Novom Sadu. Posetioce očekuje prava poslastica: selekcija spektakularnih reklama iz celog sveta iz proteklih 30 godina, po izboru Žan Mari Bursikota, vlasnika najveće globalne fondacije reklamnih spotova. Neke od njih nikad ranije nisu viđene ili prikazane u originalu. To su rekalme koje nemaju za cilj prodaju brendova, već proslavu kreativnosti i mašte sveta čiji jezik se razume, često i bez teksta. Tako ljubitelje reklama 13. januara u "Spensu" očekuje celovečernji program, mešavina bioskopa, karnevala i ludog klabinga koji garantuje muzička podška u sastavu: Rambo Amadeus i "Mutant Dance Quintet", "Global warming Orchestra" (zdravo zagrevanje iz Srbije), miks balkanske trube i svetskih elektro ritmova, na putu između kafana i diskoteka, kao i DJ sešn. Ove godine, lajtmotiv i tema Novogodisnje „the best off” Noći Reklamoždera jeste ”Za moj grad”, pa će tako sve biti u znaku Novog Sada, promocije grada i njegovih kosmopolitskih građana, svih vrednosti koje gradska uprava i građani čuvaju i grade, a znače ”Volim svoj grad – čuvam svoj grad”. I zato će i Novom Sadu, po prvi put biti dodeljeno priznanje „Naj GrađanIN”. 13.januara, Spens će biti mesto gde će posetioci u sportskom duhu pozdraviti sve učesnike šestočasovnog programa, sve goste koji će te večeri doći da zajedno sa vama učine još jednu Noć za pamćenje.