svet

октобар 31, 2013 17:10

By

Nova internet platforma Trevolta: Drugi plaćaju vaše putovanje!

vi putujete drugi placaju

Nekada su smeli avanturisti i istraživači novac za svoje poduhvate tražili od okrunjenih glava i bogatih mecena. Danas će, čini se, do sredstava moći da dođe bilo ko od nas, zahvaljujući internetu i grupnom finansiranju. Isplanirajte nesvakidašnje putovanje, a finansirajte ga tako što ćete prikupiti novac od ljudi koje ste nadahnuli, prijatelja i sponzora. Tako se, otprilike, reklamira Trevolta, mogući novi izdanak sve razgranatijeg stabla zvanog platforme za grupno finansiranje.

Pojedinosti o tome kako bi ova platforma trebalo da funkcioniše zasad ima malo. Kao na Kickstarteru i sličnim platformama, ponudićete svoje putovanje kao projekat, a ostali korisnici i sponzori donacijama će pomoći pri njegovom ostvarenju.

U Trevolti sugerišu kako bi dobro mogla da prođu nesvakidašnja, smela, avanturistička putovanja, projekti koji će nadahnuti ljude i udahnuti smisao nečemu, kao i putovanja u svrhu istraživanja, obrazovanja i tome slično. Putovanje ćete morati da dokumentujete postovima, fotografijama i video-zapisima na Trevoltinom blogu. Ljudi koji će vas finansirati moći će da zatraže da nešto obavite tokom putovanja, poput recimo, fotografisanja na svakom glavnom trgu svakog glavnog grada u kom ste bili. Da li ćete to učiniti ili ne, biće prepušteno vama.

Za pretpostaviti je da će se očekivati i promocija korporativnih sponzora koji će finansirati vaš poduhvat. Nije izričito naznačeno, ali projekat ostavlja utisak da će funkcionisati kao marketinški alat za već postojeće sponzore. Sajt još nije pokrenut – zatvorena beta verzija navodno bi trebalo da bude puštena u pogon uskoro – međutim, čini se kako će ova zamisao pasti na plodno tlo. Stranica projekta na Fejsbuku prikupila je od pokretanja više od 30 hiljada lajkova.

Da li ova ideja može biti i ostvarena? Nije nezamislivo. Mat Harding je pre sedam godina svojim smešnim plesom širom sveta, objavljenim na JuTjubu, svojevremeno privukao korporativnog sponzora i dovoljno finansija za nastavak putovanja. Postoji niz kompanija koje su sklone da svoje brendove vezuju uz putovanja i avanturizam, a kojima bi takva platforma dobro poslužila za filtriranje najzanimljivijih projekata.

Izvor: Tportal.hr