svet

април 19, 2015 12:00

By

#Novaenergija Mihailo Tešić: Kako uspeti na internetu sa minimalnim ulaganjima, uz entuzijazam i kreativan sadržaj

Mihailo Tešić

Od 29.04. do 03.05. biće organizovana velika regionalna konferencija o internet ekonomiji – #NovaEnergija (program i način prijave potražite na sajtu novaenergija.rs). Konferencija će se održati u MK Mountain Resortu na Kopaoniku sa više od 1.000 učesnika iz celog regiona, 30 panela i prezentacija, veliki broj aktivacija na otvorenom prostoru i 4 žurke u hotelu „Grand“.

Jedan od učesnika je i Mihailo Tešić, stalni autor i povremeni urednik Tarzanije. Već 10 godina radi kao kopirajter, a kao kreativni direktor u agenciji Mosaic nešto duže od 5 godina, fokusiran na digitalne kanale komunikacije skoro isto toliko dugo. Promoter pravih vrednosti: kefira, enteogena i onlajn samoupravljanja.

Šta očekujete od konferencije Nova energija?

„Nekoliko lepih dana na Kopaoniku tokom kojih ću moći i da čujem nešto pametno ili zanimljivo od brojnih predavača i učesnika.“

Gde vidite Srbiju i region za 5 godina kada su u pitanju e – uprava, e – prodaja, uslovi za startape i ostali segmenti „ekonomije znanja“?

„Na ovo pitanje se ne može odgovoriti bez uzimanja u obzir šire aktuelne društveno – političke situacije u Srbiji, koja nažalost ne obećava napredak ako se nastavi u ovom pravcu, tačnije ako se nastavi sa politikom proklamovanog neo – liberalizma koja zapravo maskira partokratiju i klijentelizam, bez bilo kakvih inicijativa i planova koji bi za svrhu imali jačanje informatičkog i visokotehnološkog društva kroz odgovarajuću politiku obrazovanja i stimulacije relevantnih privrednih grana.“

S obzirom na oblast kojom se bavite, koliko je za vas značajno organizovanje konferencija poput Nove energije?

„Lepa prilika za networking i ne mnogo više od toga, s obzirom na to da uređujem i pišem na satiričnom vebsajtu.“

O čemu ćete govoriti na konferenciji?

„O onlajn samoupravljanju i značaju rep termina „keeping it real“, koji su tajna uspeha Tarzanije, kao vebsajta – neki bi rekli „medija“, mada mi to zvuči pretenciozno – koji je dostigao izuzetnu popularnost sa minimalnim monetarnim ulaganjima, isključivo zahvaljujući entuzijazmu, kvalitetu sadržaja i stavovima autora, koji su ujedno i vlasnici.“

Šta je za Vas Nova energija?

MT: Kao konferencija, rekoh već, prilika za provod na Kopaoniku i upoznavanje nekih zanimljivih ljudi koje znam samo preko društvenih mreža. Kao sintagma, „nova energija“ je fraza koja ne znači mnogo šta osim ako se ne upari sa objektom. Zato bi glavno pitanje „Nove energije“, prema mom mišljenju, trebalo da bude – nova energija za šta? Odgovor koji bih ponudio je – internet, cyberspace, kao medij koji omogućava druženje, zabavu, poslovanje i obrazovanje, je prostor koji nam omogućava da promenimo stvarnost, meatspace. A nama u Srbiji definitivno treba nova energija, jer stare energije smo umnogome već iscrpli. Nadam se da nam internet, kao stalno zanavljajući i rastući i dinamičan prostor izražaja i komunikacije, može omogućiti da nađemo tu energiju kojom ćemo poboljšati svoju stvarnost.

3_NovaEnergija1200x628px


AUTOR: novaenergija.rs