
Noviteti: Jutjub uvodi kupovinu direktno preko reklama
Svi korisnici Jutjuba, popularnog internet servisa za razmenu video sadržaja, od sada će kupovinu moći da obave direktno preko video-oglasa.
Oglašivači će na svom video-oglasu moći da istaknu linkove koji vode do određenih proizvoda, njihove cene i specifikacije.
Novi format oglašavanja deo je šire Guglove strategije kojom želi da konkuriše popularnim stranicama za prodaju proizvoda putem interneta, kao što su „Amazon“ i eBay.
Za maloprodajne lance mogući savez s Guglom mogao bi da bude način kojim bi se smanjila dominacija „Amazona“ i unapredila ponuda za trgovinu preko mobilnih telefona.
Jutjub se nada da će iskorakom u elektronsku trgovinu na najbolji način iskoristiti više od milion Jutjub kanala koji se bave ocenjivanjem proizvoda, a broj pregleda takvih video zapisa u porastu je za 50 odsto u odnosu na prethodnu godinu.
Prvi partneri Jutjuba u trgovini putem interneta su Sephora, kompanija koja se bavi maloprodajom dekorativne kozmetike, i wayfair.com, stranica za prodaju nameštaja i opreme za domaćinstvo.